/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
politi værn
Fra : tub
Vist : 6712 gange
1 point
Dato : 25-06-05 11:46

Hvordan monterer man et politi værn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 11:47

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 11:47

Hvad mener du ???????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 11:49

??????????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-05 12:16

Fulgte der ikke brugsanvisning med?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-06-05 12:17

Hvorfor stiller man et spørgsmål og så ikke fortsætter på det..

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-06-05 12:23

Jeg ved ikke noget om politiværn, men billedet her kan måske få andre til at komme med gode forslag ?

http://kortlink.dk/scooter-shoppen/v7g

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 12:30

Tyverisikring = Politiværn ????????

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-06-05 12:37

For 179 kr. får du

Politi værn
Politi værn får din scooter til at tage få omdrejninger så den køre meget langsom i tilfælde af at du møder politiet.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 25-06-05 12:42

Hmm.. mener du tilkobler den til cdi boksen, sådan den tager mindre omdrejninger.. Har selv købt en lignede bare fra MSP-tuning med fjernbtjening.. Men sikringen i den kunne ikk holde til, måske fordi scooteren var meget tunet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 12:43

Spild af penge

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 25-06-05 12:50

Ja, det var lige 599 kr.. nå, men det er jo kun en lille del, i forhold til hvor meget jeg har spildt imens jeg har haft scootere.. Så glæder mig ikke til når jeg får købt motorcykel.. så bliver det jo endnu dyrere legetøj..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 12:55

.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 13:04

Citat
Ja, det var lige 599 kr.. nå, men det er jo kun en lille del, i forhold til hvor meget jeg har spildt imens jeg har haft scootere.. Så glæder mig ikke til når jeg får købt motorcykel.. så bliver det jo endnu dyrere legetøj..

Så behøver du ikke den slags legetøj - så det bliver billigere

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 25-06-05 13:11

Nej, men tænkte nu mere generelt, det er da dyrere at have motorcykel..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 13:18

Næh.... Hvorfor tror du det.

Det bliver først dyrere når du skal køre med den

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 25-06-05 13:47

Den er da også dyrere i indkøb.. Eks. kørekort til knallert kostede 50 kr., og til motorcykel kostede 6000 kr... Det bliver dyrere..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 13:53

Man behøver ikke kørekort for at have en motorcykel - kun for at køre på den......

Kommentar
Fra : tub

Dato : 26-06-05 12:02

Jeg mener hvor skal ledningerne kobles til henne de må da skulle kobles på motoeren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 12:09

Det står vel i vejledningen ?

Kommentar
Fra : tub

Dato : 26-06-05 12:11

Der var ikke nogen med!!!!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 27-06-05 14:07

du tilkobler den til cdi boksen.. ergo cdi-boksen er den der styrer omdrejningerne på en scooter..

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 27-06-05 19:06

den skal kobles på din cdi boks så den kan styre hvor mange omdrejninger din cdi skal tillade scooteren at tage...

Kommentar
Fra : ivanwilhelmsen

Dato : 13-09-05 21:17

cdi politiværn det har jeg også købt men der er ingen brugsanvisning..
er der nogen der ved noget om det??? hvordan skal de to
ledninger monteres der fulgte også en strømtyv med jeg har en rally..
hjælp hjælp

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 21-11-06 19:36

er det ikke en føler der sidder i boxen og så skal den have + og -