/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Program ?
Fra : jensgertson
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 24-06-05 15:43

Hejsa.. Jeg ville bar høre om der er nogle der måske kender et program hvor man kan selv kan lave musik... Altså ikke bare sådan noget E-Jay bæ... :D men rigtig musik... Uden man skal købe en masse instrumenter...

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 24-06-05 16:21

Jeg vil anbefale dig at gå ned til din lokale musikbutik (hvor de sælger instrumenter, vel at mærke!), hvor de højst sandsynligt har en masse programmer til din computer. Det er sådan, at der findes utallige programmer til dette formål, af varierende kvalitet, omfang og pris, og det er svært at sidde og rådgive dig her, uden nogen viden om dine krav og din erfaring med sådanne programmer, da dette også spiller ind. Din lokale musikhandler vil helt sikkert kunne hjælpe dig med at finde præcis det produkt, du har brug for.

Jeg brugte, da jeg selv legede lidt med computermusik produktion, programmet Cubase, men markedet er løbet lidt fra min orienteringsevne, så ovenstående er mit bedste forslag - faghjælp ER den bedste hjælp!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-05 18:38

prøv måske her den er udemærket til at få en fornemmelse af
www.AnvillStudio.com
(gratis versionen er opdateret i 2005)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-05 18:42

oooooooops fik lige at vide linket ikke var levende - men så kan du kigge her
http://www.anvilstudio.com/
varmens skyld at tastaturet ikke kan stave idag - lol

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 24-06-05 23:14

Fruity loops er altid sjovt at lege med.Tror de har en gratis version til download http://www.e-officedirect.com/FLStudio/English/frames.html

Kommentar
Fra : cas2cas

Dato : 26-06-05 16:38

få fat i programmet azid pro 4, det er kanon til mix og redigering

VH
Claus

Kommentar
Fra : ReneAunsbjergNielsen

Dato : 12-07-05 18:10

Hej Jens.

Hvis du skal hurtigt igang og bare vil starte med at lege, synes jeg du skulle prøve rebirth. Der har du to spor tangenter og to forskellige drum maskiner, lavet ud fra et par af rolands maskiner. Det var sådan jeg selv startede og den er temmelig sjov, når du har pillet med den i lidt tid. Du behøver bare din mus

Hent evt. en demo på www.propellerhead.se

her har du linket.

http://www.propellerheads.se//download/files/rb201demo.zip

go fornøjelse