/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Løsagtig?
Fra : cando.dk
Vist : 754 gange
37 point
Dato : 22-06-05 13:32

Sidder stadig og tænker.
Mænd kan godt lide at have været sammen med mange, altså være "erfaren". Hvis kvinder har samme "erfaring" bliver de tit sat i bås som "løsagtig", hvad er det som gør denne forskel??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 13:34

Den mandlige dominans på verdensplan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-06-05 13:35

Dobbeltmoral. I øvrigt er det ikke i alle kulturer det forholder sig således.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-05 13:40

Forkert synsvinkel !!!
Der er så mange dejlige piger...........og mon de er ens eller er det bare et andet syn.
Nå men det kan kun opklares på en måde.
Men hvis ikke der var alle de """løsagtige""" - hvordan skulle viså teste kvaliteten.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 13:45

Det kræver hård træning at blive profi

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-06-05 13:53

Det er sikkert noget "Jomfru" Maria bavl om at kvinder skal være uskyldsrene....

Vh fluffy

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-05 14:01

Har oplevet den dejligste blondine sidde og himle op om alle de skurkagtige mænd, der rendte rundt og scorede damer på stribe. En af gutterne bremsede himleriet, da han spurgte hende om hun havde tænkt over hvem det var mænd'erne rendte og syndede med!

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 47 point
Dato : 22-06-05 14:51

Jeg ved sgisme´ ikke rigtig.

Jeg tror, der er mere end "én måde" at være "løsagtig" på.

Hvis kvinder er "løsagtige" bare for at komme højt op på scorelisten, så er det nok ikke en særlig interessant kvinde.

Hvis en kvinde er "løsagtig", fordi hun nyder seksualitet med "den udkårne", så virker det ikke så løsagtigt, fordi hun er "ærlig i sin gerning"!

Hånden på hjertet:

I mit liv har jeg da prøvet "lidt mere end én mand" - og for mig har det absolut været en fordel.
Mine hæmninger er væk, når jeg er sammen med "den rigtige" - fordi HAN nyder, at jeg ikke skal "undervises" men "kan selv"!
Og det lærer man altså ikke af at læse romanbladet!

I øvrigt er jeg lige ved at tro, at kvinde er kvinde værst - hvor mænd "bare" bliver sjofle!
Men dén slags kvinder og mænd har jeg osse lært at undgå!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-06-05 15:08

Mænd og kvinder er vel lige løsagtige ikke! Man kan da ikke være "løsagtig" aden at finde en af det modsatte køn at være "løsagtig" med . bortset fra nogle få undtagelser . .
Når det fra gammel tid var lidt foragtelig at være "løsagtig" og blev mere omtalt - for kvibdernes vedkommende - så var det vel fordi kvinderne fik "uæte børn" af det, det gør mænd jo ikke . . eller?
Siden er der jo så kommet andre "straffe" for "løagtighed" . AIDS o.s.v. Det rammer da mænd og kvinder lige hårdt, hvor er forskellen så i dag?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 15:09

Nååå - Undgår du os

Næææ - Det har nok primært noget med alder at gøre.

Godkendelse af svar
Fra : cando.dk

Dato : 22-06-05 16:21

Tak for svaret Sannie.