/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Google og link til hjemmeside
Fra : AndersFogh
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 22-06-05 11:07

Jeg har tilmeldt min hjemmeside på en række gratis danske indeks. I indeksene kan brugerne se titlen på hjemmesiden og ikke selve url'en. Når jeg i Google søger på titlen, så får også jeg de sider frem hvor jeg har registreret mig. Søger jeg tilgengæld på min hjemmesides adresse i Google, og vælger sider der linker til min hjemmeside, så kommer der ingen resultater frem. Hvordan kan det være, når der rent faktisk er sider der linker til min hjemmeside, og jeg kan finde disse sider når jeg søger på min hjemmesides titel?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-06-05 11:14

Hej, der kan gå op til 3-4 mdr før de har registreret din hjemmeside/url, på diverse søgemaskiner, min meldte jeg for 6 mdr siden og kan stadig ikke finde.
Langsomt og surt.

Kommentar
Fra : AndersFogh

Dato : 22-06-05 11:20

Ja, men hvordan kan det så være at jeg i Google kan finde linket, når jeg søger på den titel som står på indekssiden? Det virker mærkeligt, at Google kan finde linket, og samtidigt mener at siden ikke linker til min hjemmeside ?

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 22-06-05 11:22

google finder også selv din side der er jo noget med nogle robotter der hele tiden søger nettet igennem så gi den lidt tid min fandt den på et par uger det går såmen hurtigt nok
det er være med de andre søge index rundt omkring de tager sagtens op til 6 mdr når man ikke vil betale for det

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-06-05 18:51

Hej, for ikke at være for PÅTRÆNGENDE, så læg en hel del skjulte ord ind på din SITE, så sex/download/mærkevarer/osv,,,,,,,,,,,,,,,, så kan det være det kommer, men husk at lægge det så det ikke ses "censur".???????
Det er sådan, andre tiltrækker sig sin opmærksomhed, når man søger efter noget, kan der pludseligt, dukke en masse andet op,,,,,, men prøv,,,,, jeg bruger det ikke selv,,, da jeg syntes, det nærmest går ind under spam,,,,,,,når man søger efter noget der ikke er der.
GOD S.HANS,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 22-06-05 21:57

vedr smxxx indlæg...

vil bare lige advare at skjulte ord på en hjemmeside ISÆR på Google ikke er særlig velset, og du bliver blacklisted eller puttet i bunden hvis de opdager det, bare en lille advarsel.

Kommentar
Fra : AndersFogh

Dato : 23-06-05 08:24

vedr smxxx indlæg...

jeg kunne ikke drømme om at følge dit råd, da det virker aldeles useriøs.

Er der ikke nogen der har oplevet præcis det samme, som jeg beskriver i mit åbningsspørgsmål ?

Kommentar
Fra : sofie21