/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Tysk oversættelse
Fra : vagn2901
Vist : 764 gange
50 point
Dato : 22-06-05 00:06

Hvordan skal jeg oversætte: "Tænd indenfor" eller "Tænd lyskontakt indenfor" til tysk.
Lidt forklaring. Sagen er den, at vi lejer vort sommerhus ud. Jeg har nu monteret en udvendig stik under den overdækkede terrasse til brug for en elgrill og strålevarme. Stikket er ikke konstant med strøm, men skal tændes via en kontakt på den indvendige side af vægen

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 22-06-05 00:57

An der inneren seite einschalten

mvh dova

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 22-06-05 11:17

schalten Sie innerhalb des Hauses ein

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 22-06-05 13:12

Tak for svaret dova.