/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Stoppet næse
Fra : bublebee
Vist : 987 gange
50 point
Dato : 21-06-05 13:34

Vi har høfeber og derved tager vi så Bernaday. Men de kan ikke tage den stoppede/løbenæsen.

Nogen der har en god ide til hvordan man stopper det???

Mvh Os

Accepteret svar
Fra : WalkingChicken

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-05 13:36

Tag til lægen elelr apoteket!!! Det er jo ikke sikkert at den medicin der hjælper mig hjælper dig !!!
Et ufarligt middel er at skylle næsen med saltvand (fra apoteket)

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 21-06-05 13:42

Hej næseløber
Jeg har med fordel taget teldanex ( receptpligtig) - de hjælper på de fleste typer pollen fra græs & birk ~ de virker i løbet af ½ time

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-06-05 13:56

Prøv at cheke linket i dette tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/11618

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 14:14

læge først - høfeber/allergi kan være mange ting - og oplys om det mærke du intet får ud af - det tages der så hensyn til af lægen så han finder noget andet.
Jeg personligt får skiftet lidt ud på mærkerne af og til - dog - livostin i næsespray virker som regel og pillerne virker !!!!! (absolut hos de fleste)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-05 19:17

Nasonex spray kan også være et godt bud, men lægen først. Aerius tabletter er det der har virket bedst her i huset, sammen med næsesprayen samt tilavist øjendråber

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 01-08-05 10:26

hvis ikke piller eller spray virker så skulle du prøve at få en indsprøjtning evt diprospan det virker på mig i ca 6 uger.Har selv fået den de sidste 20år en gang om året,det virker både på øjne og næse efter 1 time.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 12:47

Depot vacc. depomedrol er også et bud, den optimale virkning er der desværre først efter en uge. men kan så holde i op til otte uger

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 02-08-05 17:09

Tak for svaret WalkingChicken.