/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Lære om importregler
Fra : AhHaIC
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 20-06-05 22:25

Hvor og hvordan kan man blive sat ind i regler, love osv omkring import/eksport - er det ikke noget med man kan komme på et aftenkursus eller noget?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 21-06-05 00:07

HVAD ER DET FOR REGLER DU MENER??
ER DET DET RENT LOVMÆSSIGE OMKRING PAPIRARBEJDET, ER DET TOLD OG SKAT DER VED DET, DE HOLDER OGSÅ KURSER RUNDT OMKRING I LANDET.

ER DET SALG OG MARKETING, ER DER ISÆR MANGE KURSER INDENFOR DE FORSKELLIGE BRANCHE-FORENINGER, HVIS DU SELV ER I EN BRANCHE-FORENING, SÅ PRØV OG SPØRG DER HVORNÅR DE NÆSTE GANG HOLDER KURSER.

HELD OG LYKKE
MVH.AG112

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-05 08:03

Prøv at kontakte din lokale handelsskole. Her bliver også holdt mange forskellige korte kurser. Eller din lokale kommunale erhvervschef, de er ofte også vidende om lokale kurser.
mvh
qfha

Godkendelse af svar
Fra : AhHaIC

Dato : 01-08-05 18:56

Tak for svaret qfha.