/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Voksning af ben
Fra : x999x
Vist : 1704 gange
30 point
Dato : 20-06-05 14:12

Hej

Jeg har barberet ben i flere år, men er blevet træt at at hårene vokser så hurtig ud igen. Derfor har jeg tænkt mig at prøve at fjerne hårene ved hjælp af voks. Er der noget man skal vide inden man giver sig i kast med det??? Og hvor kan man købe voksen og tapen og hvad der ellers skal bruges???

Håber på et godt svar, så benene kan blive helt sommerklare...

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 20-06-05 14:14

prøv matas

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 20-06-05 14:14

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 14:14

medmindre du er super allergiker er det bare at gå igang. Prøv matas for eks

ps.. vær forberedt på at det gør lidt nas

Kommentar
Fra : x999x

Dato : 20-06-05 14:15

Eventuelt også hvis nogle har bedre erfaringer med et bestemt mærke...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 40 point
Dato : 20-06-05 14:20
Godkendelse af svar
Fra : x999x

Dato : 20-06-05 16:20

Tak for svaret miritdk. Den må jeg da hellere prøve så.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 16:32

god "fornøjelse" - men flotte sommerben til gengæld

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 20-06-05 16:50

Bagdelen ved at vokse sine er ben er jo altså bare, at man er nødt til at vente, til hårene er så lange, at der er noget voksen kan "bide sig fast i".
Jeg har både prøvet at få det lavet på en skønhedsklinik og jeg har prøvet at lave det selv. Men resultatet var ikke tilfredsstillende. Mange af mine hår knækkede, så de hurtigt voksede ud igen, dvs. at de ikke blev hevet ud, som jo var tanken.
Og jeg fik IKKE lækre glatte ben af det. Så jeg har lige siden sværget til en god barbering under bruseren i morgenbadet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 17:03

Axellise - det er med forskel - jeg foretrækker i hvertfald også at undgå voksen i alle former - men nu blev der jo lige spurgt til det
Jeg ville nok stærkt anbefale at bruge en af de cremer der gør arbejdet (nogle mennesker har jo problemer med at barbere uden at skære i for eks en lille bums osv) - kan stærkt anbefale den hårfjernercreme fra Hanne Bang Cosmetics