/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Kritik af profil. Plz..
Fra : Gazibo
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 20-06-05 13:15

Er der noget der er HELT forkert her, eller går den an?
Den skal helst være enkel og kort.

Jeg elsker livet og dets mange facetter. Jeg er utroligt lidenskabelig, på mange punkter. Støvsuger altid viden til mig, og kan ikke lade være med at udforske det hele.
Når det kommer til kvinder er jeg mest til den naturlige, og charmerende type. Hende med glimtet i øjet, der har let til latter.
Jeg søger lidt af hvert, og så må vi tage den derfra.
Så fat tastaturet og skriv løs.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 30 point
Dato : 20-06-05 13:18

Jeg ville nøjes med "suger"

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 13:22

*GG*.. ja det er nok en god ide, hehe

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 13:24

Så får de heller ikke den opfattelse at jeg støvsuger for tit

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 13:25

Det var lige min tanke.

Godkendelse af svar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 13:28

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-05 13:32

altid ville jeg nu også ændre til al

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-05 13:32

Jeg kan ikke rigtig lide sætningen "jeg søger lidt af hvert".
Det er sådan lidt ligesom du bestemt ikke er kræsen, men nærmere lidt desperat efter at nogen vil henvende sig

Hvad med at udelade det, og nøjes med noget i retning af: Så fat tastaturet, skriv lidt om dig selv og vi kan lære hinanden nærmere at kende.

mvh dova

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 13:35

ans-> det var også noget jeg studsede længe over. Ændrer det.

dova-> Også det havde jeg vendt og drejet længe Ændrer også det.

Men jeg ER jo også desperat

Men det behøver de jo ikke vide

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-05 13:37

Ja, jeg tænkte jo nok, at det var noget i den retning

Men held og lykke med at finde "miss perfect"

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-05 13:37

Citat
Jeg søger lidt af hvert, og så må vi tage den derfra.
Så fat tastaturet og skriv løs.

Det ville jeg slette.

Skriv i stedet:

"Har ovenstående din interesse så skriv til mig"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 13:38

Rolig nu - ellers løber de allesammen væk med det samme.
Og lyt lidt til damemenneskerne Ans og Dova.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 13:40

Miss perfect findes ikke - men de andre er da meget søde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-05 13:43

Det ved jeg da godt Eyvind, det er da også derfor det står i anførselstegn

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 13:44

Nå er det damer der er på banen

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 13:46

ans-> Jeg har slettet hele den sætning i boksen du skrev. Nu er det bare det øverste der står der.

Jeg elsker livet og dets mange facetter. Jeg er utroligt lidenskabelig, på mange punkter. Suger al viden til mig, og kan ikke lade være med at udforske det hele.
Når det kommer til kvinder er jeg mest til den naturlige, og charmerende type. Hende med glimtet i øjet, der har let til latter.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-05 14:14

Citat
Jeg er utroligt lidenskabelig, på mange punkter.

Hmm, så skal du forklare ,på hvilke punkter du ikke er lidenskabelig.

Du kan evt skrive "Jeg er lidenskabeligt anlagt" eller "Af natur har jeg lidenskaben i mig"

Du skal passe på med at virke for "desperat"

Dernæst skal du oplyse din alder og evt. interesser. Det behøver du ikke at oplyse om her på kandu, men i annoncen.

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 14:21

Så tror jeg at jeg nøjes med:

Jeg elsker livet og dets mange facetter. Jeg er utroligt lidenskabelig. Suger al viden til mig, og kan ikke lade være med at udforske det hele.
Når det kommer til kvinder er jeg mest til den naturlige, og charmerende type. Hende med glimtet i øjet, der har let til latter.

----

Men alder og interesser står allerede i toppen af profilen. Det er så at sige obligatorisk at indtaste højde alder, landsdel osv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-05 14:31

Jeg ville stadig ikke skrive "utroligt"

Måske "meget" i stedet for.

Utroligt virker på mig forkert at skrive.

Jeg ville nok foretrække at der bare står "Jeg er lidenskabelig"

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 14:35

Sådan her:

Jeg elsker livet og dets mange facetter. Jeg er meget lidenskabelig. Suger al viden til mig, og kan ikke lade være med at udforske det hele.
Når det kommer til kvinder er jeg mest til den naturlige, og charmerende type. Hende med glimtet i øjet, der har let til latter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 14:39

Yes - og så kan du sende alle de overskydende til mig.

Ps. Har du ikke glemt at fortælle om du er ryger.

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 14:44

Jeg skal nok sende nogle videre til dig Eyvind

Man SKAL skrive om man er ryger eller ej, i nogle af de obligatoriske felter øverst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-05 14:51

Nu "lyder" det rigtigt

Eyvind

Vil du kunne klare det

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 14:55

Det bliver jo alle de sure og "unaturlige" du får sendt over Eyvind

Jeg er 31 år, så det bliver nogle i 30´erne, eller i slutningen af tyverne. Passer det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 15:00

ahøhuhm - det er slet ikke sikkert jeg får tid.
Så det må nok udskydes lidt.

Og tænk hvis de snuppede opvasken, som jeg elsker, lige for næsen af mig.

Kommentar
Fra : Gazibo