/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Regler/pointskema til terningespillet Ba~
Fra : Signepigen81
Vist : 2515 gange
100 point
Dato : 19-06-05 18:21

Hej

Jeg ville blive meget glad, hvis der er nogen, der ligger inde med reglerne/pointskemaet til terningespillet Balut... I så fald skal I være meget velkommen til at sende det til min email: signepigen81@sol.dk
(Eller hvis I kender et link, hvor jeg kan hente det/se det).

På forhånd mange tak.
(Jeg ved ikke, om det er under den rigtige kategori at stille spørgsmålet, men jeg kunne ikke finde et bedre sted).

Mvh. Signe

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 19-06-05 18:25
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 18:26
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 18:29

Scorekortet er på det første link

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 19-06-05 18:47

Mange tak for den hurtige tilbagemelding...
Men der er desværre intet scorekort på nogen af links'ne...
Når jeg prøver at downloade fra det første link, står der bare, at der ikke er noget eksempel....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 18:57

Jo....
Når du kommer på siden går du i "regler" - lidt nede ligger det - har lige prøvet her.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 19-06-05 21:53

Jeg trykker på Pdf-filen og siger enten åben eller gem. Og så kommer den frem med "Der er ikke noget eksempel".

Jeg kan godt se at der meget længere nede på siden er et lille billede af hvordan scorekortet ser ud, men det er jo ikke det, jeg søger....

(Undskyld den sure smiley - vidste ikke at den så sådan ud... :-/ )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 22:05

Du skal åbne den først og kopierer/udskriver eller gem den - derefter kan du da kopiere alle dem du vil.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 22:05

Jeg har lige udskrevet en - så det virker - den passer med en a4 side

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-05 10:34

Har du fået det til at virke?
Hvis ikke du har Acrobat reader kan den hentes her og er gratis

http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 20-06-05 17:44

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-05 17:51

Selv tak