/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
life translator 2
Fra : ghosty
Vist : 1139 gange
50 point
Dato : 18-06-05 19:52

Programmet som livlig bliver annonceret på siden - er der nogen som har erfaringer med det? Og kan det anbefales i forhold til prisen?
Kender I eventuelt andre alternative?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-06-05 20:57

Ja, det kan klart anbefales i forhold til prisen, hvis du virkelig har brug for det.! Har du det?

Mvh Epi.

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 18-06-05 21:03

Ja det har jeg faktisk. Mit engelsk svarer vel til karakter 7 i folkeskolen og det er ikke nok til at jeg kan "klare mig" når jeg surfer på de mange websites som jeg løbende besøger. Især mangler jeg kundskab når jeg skal læse diverse spændende edb-artikler eller blot forsøge at finde ud af hvordan diverse programmer fungerer og ikke mindst indeholder.
Jeg kan se at programmet får mange roser når man benytter programmets egne links - derfor er jeg naturligvis lidt skeptisk.
Jeg har hørt mange gange at der ikke findes oversættelsesprogrammer som er optimale da de ikke kan klare gramatikken m.v., derfor er jeg meget interesseret i at høre folks egne erfaringer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-05 21:12

Jeg ville helt klart "se programmet i aktion" inden jeg ville binde an med et program til den pris.
De "fleste" oversættelsesprogrammer er kun til husbehov og kan ikke klare komplicere sætninger.
Det er da muligt dette kan - men det må jo så komme an på en prøve.
Bl. a. kniber det jo gevaldigt for de fleste at klare fagudtryk o.lign. og hvis det er tilfældet med dette er det jo ikke særlig brugbart til oversættelser af netsider.
Prisen skal du helt klart søge på, da der er ret store udsving på dem jeg har fundet.
Men som sagt - det bør komme an på en prøve.
Det ser desværre ikke ud til at det kan downloades som prøveversion.

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 18-06-05 21:18

Refi> lige netop muligheden for at kunne downloade en prøveversion gør at jeg også er ret pessimistisk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-05 21:23

Det forstår jeg......
Hvis du kan være heldig, kan du måske finde en der har programmet og der sætte det på prøve.
En ting er helt sikkert - Du vil ALDRIG få en 100% rigtig oversættelse.
Men derfor kan det selvfølgelig godt være "brugbart".
Men det ville være rart med en prøveversion.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-05 21:28

Vi prøvede engang her i en tråd at oversætte en dansk tekst - ganske vist med et af de gratisprogrammer der findes.
Resultatet var mildest talt katastrofalt og havde intet med den danske tekst at gøre.
Ordene var oversat, men sammenhængen gjorde at man ikke fattede hvad der stod.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-05 21:33

Så kommer det gode - På denne side kommer snart en trialversion til download

http://www.lifetranslator.net/default.asp?Action=Menu&Item=353

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 18-06-05 21:47

ok - det var da rart med muligheden som trialversionen giver mulighed for.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-05 21:52

Helt sikkert - så hav tålmodighed lidt endnu

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 18-06-05 23:19
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-06-05 23:25

denne er lidt uden for emnet men den læser tekst op, og er gratis http://www.adgangforalle.dk/index.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 00:07

natmaden - det var dog er herligt link - og jeg kender mange der ville bruge det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-06-05 00:16

ja nemt og bekvemt, men brug den nu ikke til at læse godnathistorie for børnene
i samme område kan http://www.ordblind.nu/ også være rar at kende.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 00:20

natmaden det ville jo lige være unikt at sætte pc´en til at fortælle godnathistorie for de små - kender du også et program hvor barnet får skiftet ble og mors opvask bliver taget ved et klik ???
(ctrl + alt+ del virker ikke her lol)

nå spøg tilside - sender dine link videre - så tak og undskyld til ghosty for misbrug at din tråd

Kommentar
Fra : kemo187

Dato : 12-08-05 18:40

er der nogen der kender et sted hvor man kan fri downloade life translator eller ligende

Godkendelse af svar
Fra : ghosty

Dato : 12-08-05 19:07

Er gået i venteposition og håber det perfekte program en dag dukker op.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-05 20:09

http://www.pro-translating.com/index.php?dk - info@pro-translating.com
eller
http://www.lifetranslator.biz/page.aspx?pid=151 -
prisen er nu nede i 990+moms. det er ca. 2000 under normalt.
eller prøv på google,
http://www.google.dk/search?hl=da&q=translator&meta=
Tror nu ikke at det perfekte dukker op, så skal du have fat i en stk. levende person.
Mvh, Natmaden