/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Friske på at spille noget musik?
Fra : mariakiks
Vist : 211 gange
20 point
Dato : 17-06-05 11:42

Vi er et rockband, indtil videre bestående af to piger og en dreng i alderen 17-18. Vi magler en pige der kan give sangene lidt dybde med en bas. Er det dig vi søger?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-06-05 11:45

Skal hun være specielt slank eller specielt fed siden du lægger spørgsmålet under Slankekure?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 11:47

-D lige mine tanker arne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-06-05 12:07

er spændt på svaret - måske skal hun bare kunne ses bag en gulvbas, eller er her tale om en stemme?

Kommentar
Fra : mariakiks

Dato : 17-06-05 12:26

Første gang jeg er på den her side, så det var ikk meningen den sku lægge der. Jeg er ret lige glad med tykkelsen...

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 17-06-05 12:38

psst Maria .. det er okay - jeg har også prøvet lige at være uopmærksom - men for at undgå flere pegefingre på dette link - så luk dit spørgsmål igen - hvis du ikke ved hvordan så søg i søgefeltet på "luk spørgsmål"

God weekend

Kommentar
Fra : mariakiks

Dato : 17-06-05 12:45

ok mange tak...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-06-05 12:52

jo, men det var alligevel lidt sjovt. og så kan "man" ikke dy sig.
held og lykke med musikken...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-06-05 13:15

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-05 13:55

Hej mariakiks
Velkommen her på kandu - det kan nemt ske at man får stillet sit spørgsmål i den forkerte kategori, det har alle vist prøvet.

Du behøver ikke at lukke dette spørgsmål når du ikke har fået et brugbart svar, men du kan åbne et nyt spørgsmål i den rigtige kategori og sætte det til 1 point og der linke/henvise til dette spørgsmål, så er dine points ikke spildt her og chancen for at interesserede ser det bliver større og du får et brugbart svar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 15:38

prøv dog at lægge det under musik trods alt - der er jo mange der netop abonnerer på musik

aasenissum - læste det også sådan lidt henad at det skulle være en åleslank pige med basstemme

sorry mariakiks - ikke mere drilleri herfra