/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
password til windows
Fra : minimulras
Vist : 696 gange
50 point
Dato : 15-06-05 19:50

Hey Folkens
Hvordan instiller man windows så det ikke spørger om password ved opstart?? det er lidt irriterende at den ikke starter op før man har trykket enter... !

Mvh Rasmus

Accepteret svar
Fra : kaptajnkaber

Modtaget 60 point
Dato : 15-06-05 20:03

Hvis du er eneste bruger gøres det således (tror jeg nok

Vælg kontrolpanel -> brugerkonti -> "skift måden hvorpå brugere logger af og på"

Her sætter du et flueben i begge firkanter - så burde den logge direkte på. Men dette gælder altså kun hvis du er eneste bruger af computeren. Ellers tror jeg man bliver nødt til at logge på hver gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 20:07

Hvis der er flere brugere installeret er du af gode grunde nødt til at fortælle hvem du er.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-05 20:11

Er det styresystemet win98/ME/2000/XP du har

Godkendelse af svar
Fra : minimulras

Dato : 15-06-05 22:00

Tak for svaret kaptajnkaber.

Lige hvad jeg havde brug for :)

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 15-06-05 23:03

det var det vist.... UR welcome