/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Langsomt winamp på Medion pc..
Fra : Jimmi_S
Vist : 415 gange
300 point
Dato : 15-06-05 18:02

Jeg har købt en Medion bærbar for et stykke tis siden. Der er bare et problem winamp køre vildt langsomt, når man høre en sang og skifter til en anden går der ca. ½ min. før der sker noget.. Håber der er nogen der kan hjælpe..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-05 23:34

Er det det samme med windows mediaplayer``

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-05 23:35

Har du opdateret til nyeste version ??

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 16-06-05 16:32

Nej, alle andre afspillere har jeg prøvet med er der ikke noget problem.. Jep, er den nyeste version af winamp.. En anden ting, hvis jeg først åbner playlisten i et andet program og bagefter i winamp er der ikke noget problem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-06-05 08:33

Hmm Prøv at slette winamp og geninstaller den igen Og så bliver du spurgt om det skal være din default player som du svarer yes til så tror jeg det kommer til at virke
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 17-06-05 13:06

Det har jeg os prøvet.. Ingen forskel..

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 01-07-05 14:16

Jeg ville prøve Sune´s tip 17.06.2005 08:33 igen. Husk at genstarte comp igen førend du installerer - også selv om comp ikke kræver dette.

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 01-07-05 15:22

Har liget prøvet, stadig det samme.. Men har fundet ud af at hvis jeg fx skrivebeskytter mappen med musik (og selvfølelig os filerne) så er der ikke noget problem.. Meget mærkeligt synes jeg..

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 01-07-05 18:25

Og så sidder jeg og tænker: kan det have noget med licenser at gøre? Windows Media Player henter dem selv - hvad gør Winamp?
Ellers giver også jeg fortabt.
Held og lykke med løsningen

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 02-07-05 18:29

licenser..? Øhh er der noget jeg kan prøve for at finde ud af det..?

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 10-07-05 20:42

hej har du prøvet at hente en af de gamle winamp som f.eks Winamp 2.80.. prøv det.. de køre mere stabilt..

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 13-07-05 16:28

Har jeg prøvet.. Ingen forskel..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 13-07-05 18:36

okay.. træls.. hvad for en windows har du..? har du prøvet at opdatere det fo at se om det hjælper..

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 13-07-05 19:02

XP.. og det skulle være "up to date.."

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 13-07-05 20:46

okay.. ja men så er det nok dit bundkort eller dine ram eller et eller andet program du har der ikke kan køre sammen med det..

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 13-07-05 21:15

som jeg har skrevet før så forsvinder problemet hvis jeg åbner playlisten i et andet program først eller jeg gå ind i mappen med musik og fx skrivebeskytter dem..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 13-07-05 22:15

okay.. så kan det også være fordi du har et program der ikke kan arbejde sammen med winamp..

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 14-07-05 06:53

Hmm hvad kunne det fx være..? Har haft prøvet at slette windows media player.. men der skete ikke noget..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 14-07-05 11:22

jeg ved det ikke.. men jeg synes du skal hente et andet program ind winamp..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 14-07-05 11:22

jeg ved det ikke.. men jeg synes du skal hente et andet program ind winamp..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 14-07-05 11:22

jeg ved det ikke.. men jeg synes du skal hente et andet program ind winamp..

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 14-07-05 16:13

Hmm ja det ku jeg selvfølelig.. men synes det er mærkeligt og ville gerne ha det til at funger, det var derfor jeg skrev dette spørgsmål..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 14-07-05 18:48

okay.. men jeg ved ikke hvad der er galt andet end det jeg har skrevet..

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 14-07-05 18:55

Nej, okay.. Hmm er der slet ikke nogen eksperter her inde..?