/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Oversættelse:tysk til dansk...
Fra : 888
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 14-06-05 19:29

Er der nogen der kan oversætte dette meget præcist?

Geniessen Sie dieses traumkleid , das ihre schönheit unterstreicht und jeden betrachter begeistert.
Figurnahes oberteil mit schmalen trägern und ein weit ausgestelltes rockteil.
Aufwendige rankenapplikation in der front mit ausspringendem kontrast.
Rückwärtiger reissverschluss.

Sollte ein model oder eine grosse wider erwarten nicht ausgeliefert werden können, bekommen sie sofort nach kenntnis den vollen kaufpreis inklusiv aller versandkosten von uns zurückerstattet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-05 21:10

Nu havde jeg lige oversat det hele så gik pc en ned og det hele var væk Suk.

Nyder De dette drømmetøg som vil understrege deres skønhed og alle vil betragte Dem med begejstring.
Kropsnær overdel med smalle stropper og en nederdel med stor vidde.
Udvendige syninger foran med udspringende kontraster.
Lynlås bagpå.

Skulle en model ikke passe eller er der en fejl ved den, vil De straks få den fulde købspris + alle omkostninger refunderet

Sådan cirka.

God fornøjelse
Fijala

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 14-06-05 21:16

Nyd denne drømmekjole, der understreger Deres skønhed og begejstrer dem der betragter den.
Figurtæt overdel med smalle stropper og en bredt udformet nederdel.
Foran udstyret/pyntet med applikerede rankermed fremtrædende kontrast.
Bagpå lynlås.

Skulle en model eller en størrelse enten være i restordre eller umulig at levere, får de straks besked og den fulde købspris inklusiv alle forsendelsesomkostninger tilbagebetalt.

mvh dova

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-05 21:17

Hej Dova.

Er du halv tysker

Fijala

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-05 21:21

En lille rettelse: "Skulle en model eller størrelse mod forventning ikke være mulig at levere........

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-05 21:21

Nej Fijala

men jeg har en sproglig handelseksamen

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 14-06-05 21:27

Tak for svaret dova.