/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken 1 skal jeg vælge ??
Fra : nullerfras
Vist : 488 gange
150 point
Dato : 13-06-05 19:40

hej jeg står og skal købe bærebar hos merlin men hvilken en er bedst af disse 3 http://netbutikken.coop.dk/merlin/tilbud.asp?dept%5Fid=25&sub_dept_id=23
ville jo godt kunne spille på den også ???

håber på god respons
på forhånd tak

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-06-05 19:57

Du ska lhelt klart vælge: NETkup HP PAVILION ZV 5408EA 141617 - 6.999,00

Der er for lidt GB på de andre!

/CaPsen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-06-05 22:41

Jeg ville nu ikke vælge nogen af dem hvis du skal spille på dem. Der er ingen af de grafikkort der kan køre spil. Der er kun kontormaskiner

Hvis du skal vælge en til spil skal du lidt højere op i pris, 9000 - 10000 kr. Hvis du er intereseret skal jeg finde et par link til dig. Så garanterer jeg at de kan spille.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 150 point
Dato : 13-06-05 22:46
Kommentar
Fra : akle

Dato : 13-06-05 23:46

Ingen anbefaling ved køb hos Merlin, uanset produkt. Kender en håndfuld personer, der aldrig mere sætter sine ben i Merlin.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-06-05 08:18

det samme her kan ikke anbefale merlin at købe pc hos

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-05 16:56

Ja også her fra mig. Jeg vil ikke købe noget hos Merlin

Godkendelse af svar
Fra : nullerfras

Dato : 14-06-05 21:13

Tak for svaret Fijala. hmmm har nu ikke hørt om merlin som i beskriver det,, men tror jeg trækker mig og gør et af de links som du har fundet,,,,

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-05 21:16

Held og lykke med dine nye endnu ikke indkøbte bærbare. Du vil ikke fortryde at ofre bare lidt mere på én.

Tak for point