/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor giver alle deres point til....
Fra : CaPsen
Vist : 419 gange
30 point
Dato : 13-06-05 19:23

Hvorfor giver alle deres point til Klumme når han ikke er super bruger??

Hvis i har nogle vil jeg altså gerne have dem!

På forhånd TAK!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-05 19:24

Ok men hvad skal du bruge dem til.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-05 19:24

Det er nok fordi de synes de svar han giver er dem de finder mest rigtige, dem der giver ham point altså
Det skal jo heller ikke dreje sig om point det hele.
mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 19:26

-D misundelsens brød smager ikke så godt hvad ????

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 13-06-05 19:28

Hvilken fordel giver pointene?

MVH Syrena

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 40 point
Dato : 13-06-05 19:28

CaPsen her er 200 points til dig,
værsgo!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-05 19:28

Jeg vil tro, det er fordi folk synes, at pointsystemet er det rene idioti. Når man giver pointene til Klumme (eller Birgitta), så forsvinder de ud af systemet. D.v.s., de kan ikke bruges til fx. at dunke andre i hovedet med, at de ikke har så mange point. Nogle synes, disse point er det rene guld. Men vi er vist en hel del, der synes, de kun er til besvær og irrritation, da mange skriver tips i lange baner for at få point. Også tips, der har været udgivet et utal af gange.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 19:30

"CaPsen"

Hvis du samler skal du da ikke bruge dem på den slags spørgsmål.

Du skal SVARE på nogle spørgsmål.

Men som man siger i sportens verden - Det gælder iikke om at vinde, men om at være med

Godkendelse af svar
Fra : CaPsen

Dato : 13-06-05 19:30

Tak for svaret Teil.

Men hvordan får jeg pointene???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 19:30

CaPsen -> Gør 'de' det ???

Dét har jeg sgu ikke bemærket ?

..iøvrigt synes jeg; de i modsat fald bør give dem til MIG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 19:32

CaPsen -> Hér får du lidt plaster på såret fra kandu.dk's Moderator

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 19:36

Jeg burde have haft alle de påænger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 19:47

Vor herpes bevare os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 20:37

Jeg kan lige komme med en bemærkning
Der spørges hvorfor man giver alle sine point væk
Jeg har samlet så mange sammen at jeg ikke gider at se det høje point tal jeg har oppe i øverste højre hjørne.
Derfor skal der gives til værdig trængende.
Det er ligesom at være julemand
Og så her i Juni måned

Jeg er helt enig med jernladyen at al det point rytteri er helt hen i vejret

IPM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 21:45

Hej CaPsen

Svaret på dit sp. er, at det da er fordi jeg er en kanon god Kanduer, der med mit ydmyge stilfærdige væsen og seriøse holdning glæder så mange med mine svar.

Hvor sværet kan det være at se dette LOOOOL

Og så måske fordi der foruden mig, er nogen der synes at den pointjagt er vanvttig og at måle sin brugbarhed i point samt stjerner som enkelte brugere dyrker er komplet latterlig.