/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Afprøvning af NielsPT Teori Angående Poi~
Fra : IPM
Vist : 368 gange
500 point
Dato : 13-06-05 17:35

Kan dette lade sig gøre.
Dette spørgsmål er opstået da jeg spurgte i en tråd hvad max Point er her på Kandu
Der blev svaret 500 Point af dova, men mange mente at der kunne godt gives mere, en af dem var NielsPT

Fra : NielsPT    Dato : 13-06-05 15:30

... Men du kan stille et spørgsmål til 500, for derefter at forøge antallet af ponits så meget du har kan.

Nu får vi at se om det virker

Ellers må klumme jo have nogle point at lege med.

Regner med at Kandu's største pointJæger også deltager i tråden

IPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 17:43

Det virker ikke - og det er ikke mig der er pointjægeren, selvom jeg i øjeblikket fører (det hårdt arbejde)

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-06-05 17:45

Hey hvad er spørgsmålet??

/CaPsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 17:46

Hvem er i øvrigt "mange" ??????

500 er max - alt andet er fusk med systemet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 17:47

IPM

Du har lavet en fejl

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 17:50

IPM

I en tråd på kandu vil du finde svaret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 17:52

"ans"

Fortæl nu ikke for meget - nogen kunne få gode ideer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 17:53

refi

Er du klar over hvor mange du har i r....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 17:55

IPM for hulen..... Jeg er lige her, og vrider og snor mig for at opnå din gunst, så jeg kan få point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 17:56

JEG er den største pointjæger på Kandu, og vil gør ALT for at få point... selv "legemord"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 17:57

Ikke helt forstået "ans" , mener du kandubrugere så er det vel et par hundrede stykker.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 17:59

Hej Klumme
Du skal da have dine 500
Opretter lige en tråd til dig
IPM

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 18:04

refi

det var dette jeg tænkte på

[/citat]
Det virker ikke - og det er ikke mig der er pointjægeren, selvom jeg i øjeblikket fører (det hårdt arbejde)
[/citat]

fint nok for dig at du lige kan klare er par hundrede

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 18:12

Jeg har måtte konstater at når jeg prøver at give 20 point mere end de 500 det vil det ikke

Så NielsPT dit Tip virker ikke.

Andre gode foreslag???

Så jeg kan altså ikke give mere end de 500, jeg har sat på højkant

IPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 18:14

Jeg tror IKKE der er mange flere minus dobbeltprofiler, men jeg lader mig da gerne indhente - har da lige delt rundhåndet ud til fodbold og har da lidt på kistebunden endnu....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 13-06-05 18:15

Det er i orden - Jeg nøjes med de 500

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 18:18

Hej Refi
Du får lige 500 af mig så du kan komme højre op på listen

IPM

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 18:19

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 18:25

Selv tak - men hvad med misundelsen - nu får jeg jo klumme på nakken

Jeg tror snart Kandu sætter en stopper for det her vanvid.

Men nu fandt du jo ud af at der er IKKE sådan man deler extra ud

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 19:14

Hej Refi
Klumme har fået 500 point
Han skulle jo gerne komme op på en 22 plads på Kandu hitliste lige før sin gode ven

IPM