/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
er det ikk´ et dejlig vejr idag ;-)
Fra : miritdk
Vist : 782 gange
1 point
Dato : 13-06-05 13:39

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-05 13:40

Jo, hvis man er and eller fisk!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 13:42

eller savner sin iglo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 13:45

Strålende vejr her i Smørum.
Og carporttagrenden løber over lige der hvor bagklappen skal åbnes..........nå men det finder min kone nok ud af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 13:49

Eyvind du følger da din kone ud til bilen med en paraply som en helt naturlig ting - ikk´? .......... ellers må du ud og flytte bilen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-06-05 13:51

Jo Mirit det syns jeg også, godt med regn i juni plejer at give et godt svampeflor senere på året.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 13:53

arne - du aner ikke hvor ligeglad jeg er med de svampe

kom til at tænke på at sidste år klagede vi over for meget varme - hvad mon vi kan forvente os i år så -

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 14:10

Miritdk - Du vil da vel ikke forlange at jeg skal holde paraplyen mens konen henter øl og madvarer ind.
Det ender vist snart med, at jeg oså selv må vaske bilen om søndagene.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 13-06-05 14:13

Som Storm P. sagde: Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det........

Min bemærkning: Vejret fejler INTET, jeg gider nemlig ikke slå græs og klippe hæk, HERLIGT med en god undskyldning.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:15

Skønt vejr på : http://bibliotek.kk.dk/bibliotekerne/findbibliotek/hovedbiblioteket

Det regner ...med kaffe og blødt brød

Chefen er syg. He he...
...og Overboss'inden er ude i 'byen'

..så musen leger på bordet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 14:16

Eyind - jo helt bestemt mener jeg så - nå !!!!!!!! Desuden en rigtig god ide at få afprøvet dine evner med at vaske bil selv om søndagen - prøv det - prøv det !!!!!!!!!!

maj_britt - jojo du - jeg har forsøgt at hvæse af vejret - talt blidt til det - det hjælper jo bare ikke - godtager din undskyldning for ikke at gøre noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 14:18

Molo ikke det værste sted at opholde sig når regnen vælter ned
Bossen syg ??? Hmm - ville han jo ikke synes det mig at jeg erindrer noget om
FÅ den mus ned af bordet !!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 14:23

No rain - just sun

I må bo et forkert sted

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:25

Besynderlig sætning miritdk

Citat
Hmm - ville han jo ikke synes det mig at jeg erindrer noget om ;-)

Hva' betyder den ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-06-05 14:27

Det er da vist godt, hvis nu man dyrker ris i stedet for gulerødder )o-

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:31

Ps. Der er ikke noget der hedder dårligt vejr ...kun forkert påklædning

Gæt hvem der kørte på arbejde 7.40 i strålende sol, iført oilskins frakke ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 14:32

øjner vist også noget der ligner bedre vejr, men regner endnu her

molo -jeg mente - som du med garanti ved - at du jo blev sendt hjem netop fordi chefen ikke ville smittes af dig (beskrev du i en smalltalk spørgsmål fornylig)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 14:33

refi det er nok bare dig der bor enten rigtigt - eller ikke har kigget ud af vinduerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:34

Jeg snupper lige en klöbenbolle og en kaffe mere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:37

Rigtigt miritdk, men efter sædvanligvis pålidelig kilde (..de andre 'tanter' på kontoret) skyldes det, at han i week-enden gik sine nye sko til og derfor i dag må ligge ned med vabler på tå og hæl. Desværre ikke alvorligt nok til han kan blive væk i morgen også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 14:38

"meritdk"

Mellem tremmerne kan jeg da se solen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:39

refi -> Har du husket at slukke for spotten over dit overvågnings webcam ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 14:43

Det er automatisk - det tænder kun når der kommer ubudne gæster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 14:44

refi hvem kom da ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 14:47

Fruen - der må være en opsætningsfejl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:48

Nu jeg alligevel 'har jer' i en 'gratis tråd' :

Er der nogen der ved, eller kan finde ud af; om et javascript preloadet billede i <head> ... </head> sektionen bliver indsat som det første Image element i DOM og derfor kan refereres med document.Images[0] ...eller skal det først refereres i <body> ... </body> for at få precedens i hierakiet ???

</MOLOKYLE>

..og lad nu være at svare : Næeh.... !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:50

...eller : Joeh, det tror jeg nok

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:54

Guuuuuud... der er kun 10 minutter til jeg har FRI

..så vent med at svare mig til i aften. Jeg ska' lige en tur på spruthus i det 'gode vejr'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 14:55

[hør] Sikken dejlig dag, det er i dag § ¶¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶¶ ¶ ¶¶ ¶¶¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 14:56

Næeh ..... ville jeg da heller aldrig sige...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 14:57

nemlig molo - det var den der udledte smalltalken her

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-06-05 15:00

Jeg er "friluftmenneske", så jeg er altid glad for vejret, så nu vil jeg jo nok virke "syrlig" for nogen, selv kalder jeg det at se tingene i perspektiv.
I GÅR VAR JEG I FÆNGSEL; DET SYNES JEG OGSÅ I SKULLE PRØVE. Vridsløselille. (pudsigt navn til et fængsel )

Når I har prøvet det vil I være glade for at have en bil at vaske en græsplæne at slå, når i har lyst naturligvis.
http://www.dr.dk/nyheder/kriminalitet/article.jhtml?articleID=248984

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 15:04

De slår vel også græs i Vridsløselille......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 15:09

mulberry - vi bor i et brokkeland - hvad er så mere uskyldigt end at brokke sig over vejret (ingen syrlighed herfra) - regn kan forresten være ganske hyggeligt både ude og inde

regnen er holdt op her - meget gråt endnu og meget blæsende - sure miner udendørs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 15:20

Når man taler om solen.....

Fik lige et dryp - hvordan får man det af

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 15:22

refi... "hvordan får man det af" - øhhhh -

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-05 15:25

Jeg må være noget helt specielt. Her er både sol og regn. Mest sol. Men regn nok til, at hunden ikke vil ud hele tiden. Ret fredeligt.
Mirit, det er ALDELSE IKKE hyggeligt, når det regner inde
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 15:27

jette - joooooooooo - lyden i baljer og potter er da HYGGELIG

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-05 15:30

Mirit: nej, nej og atter nej. Man bliver frygtelig tissetrængende af det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 15:46

nååååååh ja - det er også rigtigt jernladyen - men hvis man nu får det til at have tone i forskellige skåle så er det jo musik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 16:42

Citat
Er der nogen der ved, eller kan finde ud af; om et javascript preloadet billede i <head> ... </head> sektionen bliver indsat som det første Image element i DOM og derfor kan refereres med document.Images[0] ...eller skal det først refereres i <body> ... </body> for at få precedens i hierakiet ???

1. Ja det er der.
2. Alt efter siden opbygning. (dog ikke afprøvet i FrontPages)

PS. Solskin kan man altid finde - lige udenfor vinduet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 19:47

snyd Eyvind hvis du har sol - ingen her - bare gråt i gråt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 19:51

Ok lidt snyd - jeg har taget min lille bærbare med sydpå og koblet op til det kolde Nord.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 19:57

tænkte det jo nok Eyvind !!!!! Tog du emesen med ?????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:03

mulberry -> Jeg har GARANTERET siddet mere inde end dig

Nyborg, Søby Søgaard, Vestre Fængsel, Ringe, Vordingborg, Alminde hägtet i Landskrona, Malmö og Station 4 !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 20:04

Emesen er underdrejet for tiden. Men han kommer måske op igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 20:12

molo turer og emesen ligger underdrejet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:23

Jeg turer aldeles ikke ....jeg tør miritdk

Vil du kysse nu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 20:26

ok molo - så tør du ture - og ok kys da - henter lige gebisset

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-05 20:28

Hej Molo.
Håber, du nyder det. Kan du ikke tage en masse sol med, når du kommer tilbage?
Kører du efter devicen: Jeg kan, jeg vil, jeg tør - jeg har turet?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 20:28

Jeg har hørt om tandsmør, men aldrig om tandkys.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 20:30

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:41

Ok. Jette-Jern

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-05 20:45

Godt Molo.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-06-05 09:43

molo 20.30
Ja, jeg har da altid syntes at du har en meget fængslende og net personlighed.
I et af interview´ne med en indsat, fortæller han, at de der har mindst at sone oftest er dem der klynker mest. Sådan synes jeg også det er på min arbejdsplads og i min familie OG på KANDU, hvorfor ikke vælge at være glad for det vi har, isteden for at falde i grums og jamre over noget vi ikke har, eller ikke lige har mulighed for at lave om på én gang. Det er sgu så deprimerende at høre på, det får mig til at dreje om på en 25 øre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-05 09:50

haha havde da glemt tråden - solen skinner - graderne er steget - ligner næsten sommer som i en morten koch film - lige nu da.

mulberry - hvorlænge har du snurret på den 25 øre siden igår

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-06-05 09:50

Jeg mener bare, at hvis jeg har noget jeg ka li eller nogen jeg holder af, så vil jeg da hellere bruge tid på dem og det end og sidde og blive deprim af at høre på narcissistiske mennesker, der ikke kan se ud over deres egen næsetip, og bliver ved med at pille i deres blødende sår, jamen det er sgu da for langt ude.
Det går ud over mine projekter og dem jeg ka li at sidde og høre på dem og det vil jeg bare ikke tillade, derfor skrider jeg promte, uden fortrydelse, uden nag, det gider jeg heller ikke ha i vejen.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-06-05 09:58

mirit
dreje om på en 25 - øre
meningen : at jeg ikke behøver at bruge megen plads, fagter eller mundhuggeri for at finde ud af komme i en for mig mere interressant retning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-05 10:03

mulberry............. - jeg spurgte ikke efter en forklaring

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 1 point
Dato : 14-06-05 10:14

Sikken dejlig dag det er i dag

juh hu hu hu

Solen skinner

Teknikeren har lige været her. Samtlige telefonstik og internettet fungerer igen.

Sidst men ikke mindst "ingen regning"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-05 10:42

det var da dejligt at høre ans - god vind med den nye opkobling

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-05 10:43

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 11:04

Husk nu at tage tøj på igen Ans - så du ikke bliver syg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-05 11:23

Eyvind

Hva' tænker du dog på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 11:26

Thi hi...............jeg kunne ikke la' vær'
Øh - jeg er vist ved at være rask nok til at gå på arbejde nu.