/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vedligeholdelsesfri cykel?!
Fra : sprit73
Vist : 3691 gange
100 point
Dato : 12-06-05 19:42

Hej med jer,

Jeg så for et stykke tid siden en udsendelse, hvor de testede 3 typer cykler.
De viste bla. en vedligeholdelsesfri cykel uden kæde. Jeg kan ikke finde denne cykel nogen steder på nettet - kan i?

/sprit

Kommentar
Fra : susmer

Dato : 12-06-05 20:08

http://www.motion-online.dk/fora/lofiversion/index.php/t22356.html

Kig på denne side her.....

Ellers søg på google: Cykel uden kæde

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 12-06-05 20:37

Kender nogen der har den, har set den sælges i "Rolsted Cykler", fås i flere farver. Ret "hip" (Gl.Kongevej, Frederiksberg)
Deres hjemmeside er under konstruktion, så jeg kunne ikke linke.

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-05 09:24

Den hedder "biomega"
http://www.biomega.dk/biomega.aspx
Her kan du se forskellige modeller, dem der hedder "copenhagen" og "amsterdam" er uden kæde.
Du kan også finde ud af hvor de kan ses nærmere på i DK, ved at klikke "store locator", "danmark", så kommer der 3 steder fra dk frem, blandt andre den jeg har nævnt tidligere.
God Fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 18-06-05 10:08

Tak for svaret mulberry. Helt perfekt