/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vær elskværdig, og læs spørgsmålet.
Fra : Keldd
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 12-06-05 19:05

Hvorfor får jeg beskeden "Dette program kunne ikke starte, fordi YImage ikke blev fundet. Problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen" Jeg aner bare ikke hvad det er for et program den taler om, og jeg får det dumme skilt hele tiden, når jeg starter op.
Og et af mine programmer er pludselig nedtonet inde i toolboksen, så jeg ikke kan bruge det, jeg har afinstalleret det, og geninstalleret det, men samme om igen, altså det ændrer ikke noget.
Nu har jeg afinstalleret programmet Nikon's "PictureProject 1.0", og jeg får stadigvæk det skilt op.
Det ville være rart, hvis der var en venlig Kandu'er der kunne hjælpe mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-05 19:21

Det må stadig ligge i din startmappe eller en henvisning til det.
Det er noget der hører til digital fotografering, så det passer meget godt med dit Nicon-program.
Prøv at tjekke hvad der starter med win.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-05 19:22

Image lyder som et billedprogram eller backupprogram.
En mulighed er at tilbagestille med gendannelsespunkt til før den lavede ballade.
Der vil sikkert være nogle datoer du kan bruge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-05 19:25

Prøv at kigge her om det siger dig noget

http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/45813.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-06-05 19:25

Hmm? Kan det ha noget med yahoo messenger eller toolbar at gøre?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 19:30

Tak til alle foreløbig, jeg prøver eme's foreslag først (jeg har ikke kunnet få fat i dig på Skype i dag)

teed, jeg har ikke Yahoo Messenger.

refi, kigger på det. Keldd.

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 12-06-05 19:31

Min anbefaling: afinstaller Picture Project, og så rens registreringsdatabasen (meget vigtig for at slette alle spor efter programmet, hertil anbefales regcleaner http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm) , restart computeren og hent den nyeste version af PictureProject fra Nikons hjemmeside og geninstallere programmet. Så er chancen stor, at programmet kører.
hilsen
Kattefar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-05 19:40

Og din Nikon kobles sikkert til comp med USB - og så er det muligt at camera ikke skal sættes til før efter en genstart. Men det bør stå tydeligt i vejledningen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 19:55

kattefar: Det er den sidste nye version af Picture Projekt jeg har, men jeg kigger på registreringsdatabasen.
eme:Jeg bruger kortlæser, hvad regner du mig for?? Se her:

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=153256

Jeg regner med at vinde Pulitzerprisen
for det der, foruden ære , berømmelse, og ikke mindst fetering, især det sidste kan jeg godt lide. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 19:56
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 20:01
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 20:04

Duer heller ikke ,vent.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 20:06

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=153256

altså, jeg VIL ikke snyde jer for årets sensation.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-05 20:07

>>>kortlæser<<< .........

Keldd - du ved da godt at man ikke må sende de andres billeder ind.
Kun dem man selv har taget.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 20:17

Eme:
Nu får du ikke min autograf alligevel, for den bemærkning.

Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-05 20:23

Men det er nogle flotte billeder du har lagt ind. Den Iris er ikke så tosset.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-06-05 20:28

Nå, du vil have den autograf, ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-06-05 23:45

Måske skulle jeg kigge forbi med et haglgevær! Elvis er død!!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-06-05 23:50

Elvis is not dead! He has only left the building for a while.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-05 00:05

Prøv lige at kigge på din installations cd fra Nikon! Der må jo ligge noget der så?

Ja det er jo nok synd at skyde stakkels Elvis så, tænk hvis det er en reinkarnation! Men tror nu ikke man kan løbe så stærk efter 10 peanutsandwich!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 00:10

Det er vel ikke sådan at det Nikon program forventer eller er sat til at forvente en cameratilslutning.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 13-06-05 23:34

Tak for svaret Eyvind:
Ja, Jeg regner også med at blive indstillet til Nobelprisen.

Et par gendannelser klarede det, og genindstallering af 3 billedprogrammer, tak til alle, så jeg kan

fortsætte min stræben, mod berømmelsens tinder, og eme, imorgen vil der blive lagt en ny Iris ind,

gå ind i linket oven over, og se om du kan komme den vej, ellers lægger jeg et direkte link her.

Man kan vist ikke navigere så godt rundt i " www.fotokritik.dk " hvis man ikke er meldt til.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-06-05 09:21

Eme, her:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=154519

Utroligt, jeg ikke er blevet opdaget af verdenspressen endnu.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 11:00

Selvtak - men jeg havde nok hellere set en autograf .....................på en stor check.

Ps. Dine billeder ligger her i fortrukne, så jeg nemt kan kritisere dine billeder sønder og sammen.

Pss. Kan det ikke blive skarpere så man kan se hvad der er inde i dråben.

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=153256

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-06-05 11:35

eme:
Tingene vil ændre sig på søndag, så får jeg et nyt superglas (Nikon 2,8-60mm-Macro), nypris, ikke til at betale,

brugt, 2 kilo. så skal du se hvad der er inde i vanddråberne, og i aften, vil der være et nyt motiv:

"Blomster i en vandkande" jeg skal lige ud og finde nogen.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-06-05 11:40

Forresten er jeg hjernedød, når det angår kritik, men jeg er utrolig god, lissom alle andre , til selv at

krittisère.

Keldd.