/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ikke installere PC Suite
Fra : ChrisKBH
Vist : 426 gange
500 point
Dato : 12-06-05 16:02

Kunne ikke afinstallere den gamle version, så har blot slettet "nokia" mappen, og kørt noget regclean - Men når jeg forsøger at installere den nye version siger den fortsat "Der er registreret en anden version af Nokia PC Suite. Fjern denne version, inden du fortsætter."

Hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 12-06-05 16:14

Genstart din pc i fejlsikret tilstand, kør din regclean igen søg efter nokia, og slet alt det der kommer frem med Nokia.

Start forfra med installationen.

Hvis du er i tvivl om hvordan du starter i fejlsikret tilstand, så skal du trykke på F8, straks efter at din pc er tændt. Gør det blot mange gange, det sker der ikke noget ved, den(din komputer) vil blot bippe.

Kommentar
Fra : ChrisKBH

Dato : 12-06-05 16:55

Det virker stadig ikke... Lige prøvet at downloade Nokia Register Clean 2.1 - Men den siger bare “There where no registry entries to be deleted on your computer.”

Super latterligt... Gider ikke til at formatere.. Andre forslag ?

Og hvad sker der for kandu.dk ! Kører ultimativt langsomt pt. !

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 500 point
Dato : 12-06-05 18:38

det er heller ikke den regcleaner du skal bruge. det er denne http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,4666,00.asp
du må kun slette de filer der hedder Nokia

Ja kandu er meget sløv idag

Godkendelse af svar
Fra : ChrisKBH

Dato : 12-06-05 20:42

Takker... Brugte jv16 PowerTools - Lå 1450 stk. fra Nokia !