/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Copehagen Cup, online?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 264 gange
300 point
Dato : 12-06-05 14:03

Hej..

Jeg vil gerne se Copenhagen Cup, her på min computer... Det er trav løb...

Nogle der ved hvor jeg kan det? Evt. efter det har været der?

Mvh Simon...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-06-05 14:25

Jeg kan godt finde et link, men det er kun til tekster, IKKE levende billeder- Har I ikke en lokal-TV-station der sender sådan noget efterfølgende på nettet? Det har vi da her i Jylland?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-06-05 14:30
Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-05 14:31

The_Evil_Bong

Skriv til http://www.travservice.dk/default.asp?page=copenhagencupvindere

de må vide det.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 15:14

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-05 15:36

The_Evil_Bong

Til orientering står det ikke skrevet i kandus at et spørgsmål skal lukkes.

Hilsen ans og god søndag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-05 15:36

manglede "regler"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 15:47

Det er korrekt, men når man har fået svar BØR man lukke det. Det er jo ikke svarernes skyld at der ikke var Online-TV fra begivenheden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-05 15:52

Iflg. arne.jakobsen bør alle spørgsmål lukkes uanset om der er svar eller ej.

Det er hans regler, men ikke kandus.

Jeg retter mig efter kandus regler, det er de regler, der gælder.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 15:57

Pladder ans. Det mener jeg aldeles ikke. Men hvis nogen spørger: Hvordan får man 2 plus 2 til at give 7, så er det altså: Det kan man ikke, der er det korrekte svar. Også selvom det ikke var det spørgeren havde håbet på. Spørgeren kan IKKE kræve et bestemt svar, KUN et korrekt. LÆR DET ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-05 16:09

TAK DU BARE MED STORE BOGSTAVER.

Dine regler er ikke kandus regler LÆR DET arne.jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-05 16:09

TAL