/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lydkort
Fra : marcussen1
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 12-06-05 13:10

På min PC, der har lydkort onboard, har jeg installeret et tv-kort. Når jeg bruger tv-kortet, skal højttalerkablet sættes i tv-kortets indgang, men så kommer der kun lyd derfra. Skal jeg have lyd fra en musik-CD, er jeg nødt til at sætte højttalerkablet tilbage i pc-stikket. Er der en løsning på det?
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-05 13:19

Ja - sammen med kortet har du sikkert fået en lille højtalerledning der "kortslutter" de 2 højtalerudgange du nu har, derved får du lyd begge steder.
Ellers må du ud og købe en.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 12-06-05 13:31

Tak for svaret refi.
Den ledning havde jeg overset, nu virker det.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-05 13:40

Selv tak - de små ting forsvinder nemt i iveret efter at afprøve