/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Til Rustica.dk
Fra : Sygate
Vist : 520 gange
20 point
Dato : 12-06-05 12:23

Hej Rustica.dk

Jeg så du oprettede en tråd om eddike kapsler: http://kandu.dk/dk/spg/68729

Og at du havde tabt dig 23 kg. Det er virkelig flot.
Jeg vil lige spørge dig om du også ændrede madvaner, eller om det var kapslerne alene der gjorde det?

Sygat/Martin.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 12-06-05 12:32

der findes ikke vidunder kure - men vidunderlige kostomlægninger

tror nu nok rustica.dk som skrevet fik mere ud af motionen

sygate hvad er sygat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-06-05 13:05

HÆhæ
kender du eventyret om den magiske suppesten, hvor man laver den vidunderligste suppe, ved at putte en sten i en gryde, koge den, ......og tilsætte kød, grøntsager o.s.v.

Det er lidt på samme måde med diverse "mirakelslankemideler", de virker........hvis man samtidig spiser sundt og magert, og dyrker en h........ masse motion Og egentlig ville opnå nøjagtig samme resultat uden at købe sig fattig i "magiske suppesten"

mvh dova

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 12-06-05 13:05

Nå det så jeg slet ikke han skrev. Det med motion.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 12-06-05 13:09

Ja jeg ved godt at der er meget skepsis mht. eddike kapsler. Det gælder også fra min side af.
Men vil gerne lige høre hans version.
Håber ikke han er en døgnflue herinde, og ikke svarer mig.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 12-06-05 13:15

Nårhhhhh:

Citat
Men jeg er så i mellem tiden været syg, og ikke haft mulighed for at træne samtidig,

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 12-06-05 14:52

Han kommer nok ikke..

Men jeg fik jo også svaret på det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-05 23:25

nogen leder efter guld - nogen efter ungdommens kilde - flere følger trop med mediernes kunstige must look like - brug den øverste del af hjernen - men bortset fra det så er det jo baseret på hvad man ved om eddike - æbleeddike - så kan maven tåle det gør det såmænd nok ikke nogen skade .... det kan du så søge lidt på - lol