/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor mange mænner har I?
Fra : michaelmoeslund
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 11-06-05 16:09

Jeg kom i tanke om at tælle mine ungers lego mænd, og kom frem til at de havde 80 mænd med "helbredet" i behold, dvs med alle arme og ben og hoveder....

Hvor mange mænd har I/jeres unger???

og ingen snyd!!!

Og nej! jeg havde ikke noget bedre at ta mig til...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 16:12

- Jeg har en ½ stående fra sidst barnebarnet var på besøg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 16:33

Mine børn er vokset fra at lege med Lego, men jeg har 2 flyttekasser fyldt med Lego. Alle borge, huse, politistationer og brandstationer m.v. er pakket i poser.

Og nej, jeg gider ikke at tælle "mænnerne" men der er mange.

God weekend

Hilsen ans

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 11-06-05 17:01

Kom nu ans tælle tælle....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 17:04

Ja "ans" kom nu .......

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 11-06-05 17:12

hihi jeg satte alle "mænnerne" op på en plade så de stod i rette geledder... I skulle ha set min søn da han smadrede kompagniet med et lyssværd..... -børneorden.....tsk tsk..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 17:24

michaelmoeslund

Synd for dig nu havde du liget fået samlet en hær.

Er alle 80 "mænner" nu med helbredet i behold?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 11-06-05 17:25

TAK skæbne, vil du virkelig have mig til at tælle lego-mænd???

4 knægte, de to store på 25 og 20 overlod de små brødre på 10 og 7½ alt deres lego og læg så lige alt det oveni, de har fået i tidens løb ( de er SNOTFORKÆLET).

Du kender de der store grå kasser med låg og et langt,
sort håndtag, man kan hjule derudaf med kassen?

Sådan 4 står på værelset med lego i + alt det løse i mindre kasser.

Arghhhhhhhhhh, jeg tæller dem, men først i morgen, er det ok?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 11-06-05 18:48

HA!

Maj-britt,du er da bare en engel

Det med at være forkælet var jo egentlig osse en af grundene til jeg spurgte jer andre, hvor hvor mange "mænner" jeres forkælede hvalper havde!?

Og forresten så er det da ikke alle sammen "mænner" der er da også et par pir' imellem... med kysmund og lange øjenvipper...

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 11-06-05 18:52

>ans

der har vel været nogle få tab blandt tropperne,særlig blandt styrkerne på den vestlige flanke, da de fik afskåret forsyningslinierne da fjenden rykkede ind med en udspekuleret knibetangs manøvre.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 19:01

Hvis der er sårede, så har jeg et Lego - hospital. Skal nok få dem på benene igen.

refi kan levere legemsdele, han har jo en ½, der bare venter på at blive doneret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-05 19:47

Hvis de mænner har legokort så har jeg to mærkelige biler stående - som kan køre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 19:56

Jeg stiller da gerne reservedalslager til rådighed - 1 krop og 2 ben (tror det er rester af en brandmand)

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 11-06-05 20:18

Jeg tænder VILDT på Harry Potter legoen, den der hippogrif og så sexede Snape ( tror forresten slet ikke han er i lego, men jeg har et billede af ham på min pc).

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 12-06-05 09:00

>maj_britt

tælle tælle.... og så ikke la dig distraherer af legomænnerens svulmende brystkasser hihi

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 100 point
Dato : 12-06-05 13:04

For filen da, det gør jeg ALDRIG mere, 93 hele mænner og mange halvdøde, de fleste mangler hænder.

Jeg har ømme knæ og fingre og ser legomænd alle vegne. For slet ikke at tale om ungernens udtryk, da jeg fortalte at DU havde lokket mig til at tælle mænd.

De vidste godt jeg var underlig, men sååååååååå meget.........

BTW, vi herhjemme, moar og 4 sønner holder tit legoweek-ender, vi hælder ALT lego på gulvet og så bygges der. Mad tager man, når man er sulten, sodavand er der rigeligt af.

Det er et HIT for os alle, vi råhygger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-05 13:39

Hvor er alle Legodamemenneskerne henne - de er da søde.

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 12-06-05 15:06

HIhi det med hænderne er også en mangelvarer hos os...

Gad vide om de sluger dem??

Tak fordi du gad at lege med...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-05 15:24

Fandens også at du lukkede spørgsmålet, jeg blev ikke færdig med at tælle

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-06-05 15:53

Jeg tror de hænder dør i støvsugeren.

Anytime, men jeg NÆGTER at tælle mere lego