/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad er det de drikker under koncerten?
Fra : kaver
Vist : 169 gange
220 point
Dato : 11-06-05 14:58

HeeJ ! .. Hvad er det Robbie Williams Og Linkin park forsangeren drikker under koncerten? ..

det er i en plastik flaske og det er gult.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-06-05 15:00

Det er da uden al tvivl REN energidrik tilsat økologisk citronsaft !

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-06-05 16:22

Campary??

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 11-06-05 17:38

Bonanza

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 19:13

kaver

Jeg tror ikke nogen bruger på kandu kan give dig et svar på det.

Jo hvis de kender Robbie Williams eller Linkin Park personligt. Eller forsyner dem, når de går på scenen.

Jeg tror du må leve i uvidenhed om hvad, der er i flasken.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 19:21

Det er da bare saftevand......

Kommentar
Fra : mariakiks

Dato : 17-06-05 12:42

Hmm... det har jeg godt nok ikke set. Troede bare det var vand... Måske er det bare lyset...