/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
3gp player. Ikke konverter.
Fra : Nikolaj8
Vist : 363 gange
188 point
Dato : 11-06-05 14:45

Hvor kan jeg finde en .3gp player

Det skal altså ikke være en konverter.

Jeg har prøvet 3gp.com men uden held.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 15:24
Kommentar
Fra : Nikolaj8

Dato : 11-06-05 15:31

Det er jo kun til PocketPc osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 15:42

Det er vel også det den er beregnet til - ellers skal du jo bare bruge et andet codec

http://www.amigaforever.com/kb/5-106.html

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 11-06-05 15:47

Det er fordi jeg har optaget nogle film på min 3 telefon. Jeg har så synkroniseret min tlf. men computeren. Derefter har jeg så gemt mine film i min hotmail, som 3gp.

Hvad vil du så forslå jeg gør hvis jeg skal se de film på en eller anden måde. Det er lige meget hvordan.
Hvis det er nemmere at komme dem tilbage i tlf. så gør jeg gerne det. Jeg vil bare have mulighed for at se dem.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 198 point
Dato : 11-06-05 15:58

Sygate - Nikolaj8 ???????

Du kan jo føre dem tilbage, men quicktime burde kunne afspille dem.

Kommentar
Fra : Nikolaj8

Dato : 11-06-05 16:49

Ehmmm... Ja Sygate havde ikke flere point, og det var en nødsituation

Ok. Jeg prøver lige..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 16:55

Det er da ikke forbudt med lidt hjælp fra sit andet jeg

Godkendelse af svar
Fra : Nikolaj8

Dato : 11-06-05 17:03

Ej... Hvor har du været hele mit liv?
Det virker jo perfekt med Quicktime

Jeg har downloadet 3 forskellige xilisoft playere og konvertere, og zweistein, og opretter mig som bruger på 3g.con og brugt over en uge på at få det her til at fungere.

Tusind tak for det refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 17:07

Selv tak - Sygate.....

Nu må du godt logge ind som dig selv