/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3 firkanter
Fra : bigmozzy
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 11-06-05 12:44

Hvad er det for 3 firkanter som er på displayet på mobilen, det er ikke signal. Hvad betyder de?

Hvad kan der være galt med mit sim-kort, når der pludselig står "Ingen adgang" der hvor der plejer at stå udbyder?

Det er en Ericsson T20 som jeg har. Jeg har smarttalk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-05 12:51

Et gæt, batteriet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 12:53

Den kan vel ikke finde senderen.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-06-05 13:13

Svaret kan du finde i den betjeningsvejledning der føler med en telefon.

Hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-05 22:25

Det er symbolet for at du har ændret din profil, fra normal til høj, lav, lydløs, møde eller hvad de nu hedder.

Der er intet galt med din telefon.

Godkendelse af svar
Fra : bigmozzy

Dato : 12-06-05 15:54

Tak for svaret Ghettofamily.