/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Powerpoint til CD rom
Fra : Toves_Henrik
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 11-06-05 10:01

Mine elever har fabfikeret et Powerpoint lysbilledshow, nu skal de alle have det med hjem (på en CD rom) som et minde fra skoleåret. Det er bare den hage at alle ikke har powerpoint programmet, Kan jeg gøre noget. Kan jeg gemme de enkelte "lysbilleder" i et andet format så det kan vises som "lysbilledshov" i Windows selvfølgelig uden lyd, når jeg skriver "lysbilleder" mener jeg det sammensatte billede med tekst, ellers kan jeg vel bare gemme billederne som billeder, det er bare knap så spændende.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 11-06-05 10:15

Den skal laves til en rejsepræsentatition.
Filer > Rejsepræsentatition > følg guiden
Nu kan den vises på alle windowsbaserede comp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 10:22

Du kan også hente openoffice

http://da.openoffice.org/

Gratis

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-06-05 10:33

Eller gem den som webside så vises den i en browser

Godkendelse af svar
Fra : Toves_Henrik

Dato : 11-06-05 12:42

Tak for svaret Eyvind.
      Det var fint kort og presist tak skal du ha. Henrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-05 10:17

forsent ude - men pps præsentationen kan ses med internet explorer - den gør det af sig selv de fleste steder.
ellers........ gratis wiever her: http://www.tucows.com/preview/206534