/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows installer 3,1? Add/remove prg.
Fra : cando.dk
Vist : 453 gange
31 point
Dato : 10-06-05 23:02

Når jeg kigger i Add/remove programs kan jeg se at jeg har et program liggende der hedder windows installer 3,1 og så en masse tal bagefter.
Er det noget crap der har sneget sig ind?
Eller er den god at have og hvad er det?

Jeg sletter som regel alt hvad jeg ikke ved hvad er.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 41 point
Dato : 10-06-05 23:05

den SKAL være der. kommer fra microsoft
http://support.microsoft.com/?id=893803

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 23:07

At slette alt du ikke ved hvad er, er ikke en anbefalelsesværdig metode. Og denne skal du lade ligge, ellers får du problemer næste gang der skal installeres opdateringer. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : cando.dk

Dato : 10-06-05 23:07

Tak for svaret hcma.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 10-06-05 23:10

Jeg syntes selv jeg har styr på de ting jeg henter ned, bortset fra windows installer så
Så derfor sletter jeg altid alt hvad jeg ikke har givet lov til at komme ind.
Og ellers spørger jeg her hvis jeg skulle være i tvivl om hvad det er

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 10-06-05 23:14

Windows Installer er i dag en integreret helt naturlig del af Windows XP.
I "gamle dage" under Win9x + WinME skulle Windows Installer installeres særskilt, men altså ikke mere