/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Så I "Endelig Fredag"????
Fra : ruder4
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 10-06-05 21:31

Ja, dette spørgsmål skulle ligge under noget der hedder TV, men det kunne jeg ikke finde noget af. Så nu har jeg lagt det under "Film"... Undskyld hvis det er helt galt.

Så I "Endelig Fredag" lige for lidt siden??? Vi zappede lige ganske kort, så vi så ikke hvad det var, at ham der Kim kunne vinde ved at finde ballonen med lys bag???? Og fik han så ikke nogen ferie?? Han endte jo med at give alle tre af de blå pinde væk.

Hilsen Ruder4 - der syntes det er træls at have brugt en hel time i selskab med Amin Jensen og så ikke engang at have fået at vide, hvad det var vinderen vandt.

Accepteret svar
Fra : CaPsen

Modtaget 110 point
Dato : 10-06-05 21:40

Hey nej han vandt ikke nogle rejse, men det gjorde de andre to 2 og 1 uges ferie, men han vandt en fest med sine kollegaere!

/CaPsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 21:53

Og festen er sikkert overstået, da det var en genudsendelse fra den 13.02.04

Citat
I aften kan du møde medarbejderen, der sirligt skriver alt ned i sin kalender. Forestil dig så, hvad der sker, når Amin Jensen får fingrene i kalenderne for de seneste 10 år. Børn er dejlige og uskyldige, men hvordan ville du selv reagere, hvis din nye chef viste sig at være en knægt på 11 år, og det hele blev optaget med skjult kamera? Sendt første gang 13.2.04.

Hilsen ans og god weekend

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 10-06-05 22:05

Tak for svaret CaPsen.

Sikke en god kollega han er - sådan at droppe 3 ugers ferie for at holde fest med kollegaerne.

God weekend.

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 10-06-05 22:09

Hej Ans.

Nå, så det er en genudsendelse. Det kommer hele sommeren vel til at foregå med - den ene genudsendelse efter den anden....

Ved godt at mange gerne vil være anonyme her, men bor du i byen Ans eller har dit navn ikke noget med dette at gøre??? Hvis du ikke vil svare er det OK

Hilsen Ruder4 - der gerne selv vil være anonym - så nogenlunde da.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 22:24

ruder4

Jeg bor ikke i byen Ans.

Ja ja ruder4, der selv vil være anonym - så nogenlunde da.

Jeg bor ikke i Ans er du et kort

Genudsendelser i TV vil du se til sommeren er forbi. Sådan ca. midt i august måske slutningen af september.

Efter denne tid er det igen nye programmer.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 10-06-05 22:28

Øv for genudsendelser. Så håber jeg på godt vejr, så jeg kan sidde ude og nyde det om aftenen. Ellers må jeg jo gå tidligt i seng.

Nå i seng, det vil jeg også nu.

Sov godt.

Hilsen Ruder4.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 22:44

ruder4

Du må sove godt.

Hilsen ans