/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
ASP ekspert søges
Fra : joker
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 09-06-05 22:59

Jeg har oprettet flg. spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/67199, men har endu ikke fået noget svar.

Jeg er villig til at betale 500 kr. til ham/hende som kan lave siden så det virker.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 09-06-05 23:56

Dit spørgsmål eksiterer ikke længere - det kan have noget med kr. at gøre.

Prøv at stille det hér igen

smorch

Kommentar
Fra : joker

Dato : 10-06-05 00:12

httpokay, du kan også se det her, da forklaringen er lidt lang. www.eksperten.dk/spm/619087

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 10-06-05 00:25

Som svaret det andet sted: Du får ikke dine værdier med over i den næste formular - hvordan gemmer/overfører du dem?

smorch

Kommentar
Fra : joker

Dato : 10-06-05 07:57

Hej igen

Jeg har lagt siderne fra order.asp til ok.asp i denne zip fil

www.freemymobile.com/betaling.zip

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 10-06-05 09:31
Kommentar
Fra : rfh

Dato : 10-06-05 14:19

Jeg vil tro at problemet ligger i at de <FORM> som der er brugt i de forskellige scripts hedder det samme

man ikke lave en Request til en bestemt FORM med mindre den har et unik navn (attribut 'name')