/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program til Messenger. (Blokeret?)
Fra : olfert88
Vist : 351 gange
106 point
Dato : 09-06-05 22:00

Kan man ikke finde et program hvor man kan se om man er blokeret på messenger af et individ?

Jeg ved godt der er en der allerede HAR postet et tip herinde med et, men der er virus i.

Er der en der ved hvor je finder et uden virus?

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 09-06-05 22:27

Her finder du næsten alt til messenger: http://www.mess.be/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-05 22:55

egentlig er det vel bare at finde ud af at en eller anden ikke svarer mere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-05 00:31

Der er vel ikke virus i linket - filen kan vel renses.

Accepteret svar
Fra : Peterfilstrup

Modtaget 106 point
Dato : 10-06-05 00:38

Olfert88. Den nemmeste måde at finde ud af det på, er da ved at holde øje med den person du mener har blokeret dig. Hvis du ikke kan se vedkommende logge på, er der sansynlighed for at du er blevet blokeret*SS*
Peterfilstrup

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 10-06-05 00:39

Det er også ligemeget nu med det link olfert, for det duer ikke længere. Men refi har da ret. Rens bare ud bagefter. Det gjorde jeg. SÅ det er en ret harmløs virus.

Godkendelse af svar
Fra : olfert88

Dato : 10-06-05 13:36

Tak for svaret Peterfilstrup.