/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HJÆÆLP!!! Mangler frontrude + 2 skruer!
Fra : frk.fidus
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 09-06-05 09:58

Hjæælp... bremsede hårdt op igår og hunden fløj ind i forruden som smadrede... hunden er OK! (Gudskelov) mit mareridt er at jeg er ejer af en Alfa 33 fra 94 1.7 ie !!!! Det er sandt.... jeg kan ikke skaffe de fornødne reservedele og har hele dagen igår ringet rundt til både store og små værksteder samt ophuggere på sjælland. Fandt dog én som havde en frontrude men så skal jeg selv pille den gamle ud og sætte den nye i ... de er limet fast og jeg har hverken kræfter eller evner til det. Havde jeg haft penge nok kunne jeg få ny rude i for ca. 4000,- men har ikke den slags penge lige p.t.
Kender nogen en mekaniker som er billig eller som evt. kan lade mig betale over 3 gange? For dem jeg spurgte ville ikke...de siger at der er store ricici ved at sætte ruder i og at de ruder de skal sætte i måske går i stykker...og det vil de ikke sætte garanti for (altså når jeg selv kommer med en rude)

Desuden mangler jeg to skruer/bolte (engangsskruer) som sidder lige ved baghjulslejerne udenpå bremserne. De måler 16x125 og kan bare ikke skaffes nogen steder!!! HAR prøvet alle Alfa værksteder på sjælland!!! Det er bare utroligt!!

TIP - KØB ALDRIG EN ALFA!!!

Det vil glæde mig hvis alle useriøse kommentarer udebliver! Takker!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 10:04

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor - men prøv tyske/svenske værksteder - i sådan et tilfælde er der jo alt at vinde og intet at tabe. Du kan nok ikke få en afdragsordning i udlandet men måske en ny en del billigere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 10:05

Kan den slet ikke repareres ?

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-06-05 10:08

Hej Refi... nej den kan ikke repareres... hele højre side af ruden er smadret, desværre.
Ja... jeg prøver da lige sverige (bor tæt på Helsingborg).

Fidusen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-05 10:15

frk. fidus - lyder godt med sverige så - men det koster jo at få sat den i

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 09-06-05 11:13

hvis du lige skriver til mig ( mail i profilen) har jeg en der kan hjælpe dig men så skal det være idag

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-06-05 11:13

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-05 11:14

Det kalder jeg hurtig respons