/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Smart-sms - er det lidt for smart ?
Fra : Palmen
Vist : 541 gange
50 point
Dato : 08-06-05 11:19

http://www.smart-sms.dk/index.php?side=velkommen

http://www.smartsms.dk/index.php

Er det lidt for smart eller kan man virkelig tjene penge på at modtage sms'er ????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 11:26

Det har været debatteret kraftigt på Kandu gennem det seneste ½ år. Der er meget delte meninger. De der går ind for det og tror på det er selv medlemmer og har en økonomisk interesse i af hverve nye medlemmer. De der synes at det er noget skidt, mener også at det minder mistænkeligt om Pyramidespil. Jeg hører selv til de sidste. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 60 point
Dato : 08-06-05 11:32

Hejsa

Hvis det er pyramidespilsagtigt, så vil der jo altid være nogle tabere i sidste ende, som ikke får noget ud af det, i værste fald mister indskud mm. så jeg er enig med Arne at det er noget skidt man skal holde sig langt væk fra.

Hilsner fra timeglasset

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-06-05 16:51

Hvis man ikke har noget indskud, kan man heller ikke tabe på det. -og det er der ikke.

Smartsms.dk har længe blæret sig med at de snart går amok, og begynder at dele penge ud til højre og venstre. Jeg tror dog aldrig det bliver tilfældet, da det er UBEGRÆNSET hvor mange folk man kan have under sig, så i princippet kan man tjene over f.eks. 10000 kr, ved at modtage et par sms'er!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-07-05 19:31

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 26-01-06 13:17

Tak for svaret timeglas.