/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Motorhjælp...!
Fra : ransdyret
Vist : 402 gange
60 point
Dato : 08-06-05 09:13

Hej..:)
Jeg vil gerne høre om der er nogen, som ved hvorfor mit optræk er blevet dårligt, efter at jeg har sat en ny udstødning på!?
Har sat en turbokit på, som jeg har købt på scootershoppen, og optrækket er sindsyg langsomt!
Har en athena 70cc cylinderkit på, og skiven er pillet.. før, da jeg havde en standard udstødning fløj den op på de halvtreds og tog det roligt op til 75, men nu tager det en evighed at nå de 75??? Skal jeg have en racing variator og nogen lettere ruller, eller er det en ny karburator?
På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : bobby9000

Modtaget 70 point
Dato : 08-06-05 09:53

hej,
ja det ville være en god ide med en ny variator, og gerne nogle lettere ruller. havde selv det samme problem med min, og da jeg fik lettere ruller i den fløj den afsted....
men hvis du har et 70cc cylinder kit på, vil jeg da også anbefale at købe ny karburator, det vil da gi noget:)

Godkendelse af svar
Fra : ransdyret

Dato : 08-06-05 09:58

Tak for svaret bobby9000. Var sku en stor hjælp! takker ;)