/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hjælp med at få mine data igen
Fra : makholm
Vist : 442 gange
400 point
Dato : 08-06-05 02:00

Hejsa jeg har lvart en mega bommert

under en installation af XP er jeg kommet til at slætte min partition på den USB disk jeg havde tilsluttet
jeg har ikke formateret den der er "kun" slættet partitionen og det er en NTFS partition
hvordan får jeg mine data igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-05 07:52
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-05 07:54
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 10:00

Hvis det er meget vigtige data, skal den nok i hænderne på professionelle folk,
men her kan du da se lidt om mulighederne

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1139&page=3

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-06-05 11:12
Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 400 point
Dato : 10-06-05 06:00
Kommentar
Fra : makholm

Dato : 13-06-05 05:10

hejsa alle

jeg har prøvet alle links / programmer i har enbefalet men uden held den der kom tætest på var "reset" som fik mig i retning at det program jeg brugte (easy recovery pro) som kunde genskabe en en NTFS partition og få alle data tilbage i hel stand

men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : makholm

Dato : 13-06-05 05:10

Tak for svaret Reset.