/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vespa Bravo - Kvalitet og god handel?
Fra : PunkenPunken
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 07-06-05 23:05

Goddag :)

Jeg har lige investeret i en Vespa Bravo fra 1990 til 1000 kr., som er i forholdvis god stand. Den har en del rust, men efter en omgang maling, kommer den til at se pæn ud. Motoren spinder som en kat, bortset fra at den 4-takter en smule (men det laves hurtigt med en mindre dyse). Men jeg har lige nogle få spørgsmål:

- Er dette en god handel? Eller er jeg rent ud sagt blevet snydt?

- Er der nogle, der har nogle styling-tips til den?

- Er der nogle, der har andre informationer om denne, såsom ting der let går i stykker på denne model og ting, man skal være særlig påpasselig med?

- Diverse nyttige informationer om denne?

Mvh. PunkenPunken

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-06-05 23:07

Det er en god handel. Du kan snildt sælge den igen for op til ca. 8738 kr. - de går som varmt brød. Sprød kværn!!!

Kommentar
Fra : PunkenPunken

Dato : 07-06-05 23:19

Det der lød ikke specielt seriøst? :)

Kommentar
Fra : Psilo

Dato : 30-08-05 06:15

Det er en udmærket handel.Jeg købte en 96'er for 2000kr sidste år uden at føle mig ret meget snydt.Vespa Bravo og Ciao er næsten ikke til at slide op.Derfor foreslår jeg at du ligesom jeg fremover omtaler din kære Bravo som TUSINDÅRSFALKEN det fortjener den .
Forlygten er et svagt punkt.Ofte har den lige så mange løse forbindelser som en hund har lopper,og så skal den bare smides væk.Den billige løsning er så at sætte en Puch Maxi lygte på,så kan du også få kort og langt lys på,men hvis du virkelig holder af din TUSINDÅRSFALK så sætter du en YAMAHA forlygte på det er noget der dutter.Der er selvfølgelig også kort og langt lys på og du får respekt ude på landevejen når du blænder op.
Er det nødvendigt at tilføje at hvis du kører ret meget hurtigere end 30km/t så skal der en 12 volt pære i.

Venlig hilsen
Psilo