/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
batteriet dør...
Fra : notatoy
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 07-06-05 17:32

Jeg har en nokia 6170. Den kan ikke holde batteriet i mere end ca. 12 timer. Hvis jeg fx. snakker et kvarter og sender 20 smsèr er går batteriet fladt. Jeg købte et nyt batteri og det gør det samme. Kan det være rigtigt?????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-06-05 18:03

nej det burde ikke være rigtigt skal ca kunne holde standby 270 timer har du prøvet at kontakte nokia??? eller clubnokia er den under 1 år ka du få hjælp det ved at tilmelde dig på clubnokias hjemmeside det er gratis så er det også muligt at aflevere den hos en carebutik til rep af telefon evt.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-06-05 18:07

Et nyt batteri skal oplades 15-16 timer før det tages i bruf og det skal de første gange aflades helt for at det bruges optimalt ellers vil det du beskriver ske. Er det et originalt Nokia batteri du har købt??

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-06-05 23:40

Jeg aflader helt og oplader helt - konsekvent altid!

Det bevirker, at ingen af mine telefoner (trådløse såvel som mobil) får et "træt" batteri.
Mobilen er 4 år gammel, og den trådløse er 5-6 år gammel

Jeg har ikke skiftet batterier! 7-9-13 - bank under bordet! ;)

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 08-06-05 07:42

Jeg har aldrig haft problemer med det før. Ja det er originale nokia batterier, begge to. Måske er det tlf. det er galt med.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-06-05 09:05

Men kan du så oplade batteriet og bruge telefonen i 12 timer igen, eller vil telefonen ikke lade(tage mod strøm)?????????

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 09-06-05 07:49

Den lader og batterier bliver fyldt, men holder ikke ret længe. Og det gælder begge batterier jeg har til den.

Kommentar
Fra : rbejder

Dato : 13-06-05 07:17

prøv at aflade batteeriet helt, og smid det i fryseren i 12 timer, derefter tør du det op og oplader det i 24 timer..
Måske det ku hjælpe, ellers skal der bankes i bordet i butikken..