/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Sådan tjener du penge!! (helt seriøst)
Fra : Guybrush83
Vist : 1247 gange
50 point
Dato : 06-06-05 20:48

Hej alle kandu'ere!

For et par måneder siden fik jeg en god fidus af en ven. Jeg havde længe ledt efter en måde at tjene penge på internettet og han havde fundet den.

Siden hedder studiotraffic.

Det er en såkaldt autosurfside, hvilket betyder at man på studiotraffic's hjemmeside åbner en browser. Denne browser går så i gang med at autosurfe. Dvs. at den viser en hjemmeside i 20 sekunder, hvorefter den selv finder en ny. (Denne smarte funktion gør at man ikke selv skal klikke rundt, hvilket gør at computeren egentlig bare kan passe sig selv ) Disse sider bliver tilmed åbnet op i samme vindue så man ikke ligepludselig har 1000 pop ups.

Så langt så godt...

Det er gratis at oprette sig som medlem af studiotraffic. Når man opretter sig får man med det samme en account level på 10 $.
Når man så har autosurfet x antal sider (dette varierer alt efter ens account level) får man 1% af sin account level. Dette kan man gøre 1 gang om dagen. Hver gang det bliver den første bliver man så stillet overfor det valg om man vil have sine penge udbetalt eller om de skal sættes oven i ens account level. Denne account level kan ikke udbetales, men jo højere den er, jo højere er den ene procent man dagligt kan tjene.
Dvs. man kan få 1%*30dage = 30% af sin account level udbetalt om måneden.

Nu ved jeg, at alle kandu'ere er kloge mennesker med en sund kritisk sans så derfor skal i selvfølgelig ikke bare tage mine ord for gode varer.
Tjek eksempelvis:
http://www.scam.com/showthread.php?t=2242 - dette er en side som afslører internet scams.
www.hyipinvestment.com
eller skriv studiotraffic i google.

Jeg har personligt sat 1000 $ ind på min konto, hvilket var 5700 kr. på daværende tidspunkt. Disse penge har jeg lykkeligvis tjent hjem Min kære ven valgte at sætte 3000 kr. ind i august sidste år. Han har så valgt at opgradere med de penge han tjener ind hver måned. (Dette hedder "at compounde"). Han kan nu få 14000 kr. udbetalt om måneden.

Det skal siges, at man kan få 10 % af, hvad andre sætter ind ved at henvise dem til studiotraffic. Dette betyder dog IKKE at studiotraffic er et pyramidespil. Det er stadig gratis at være med og man kan tjene penge uden at sætte noget som helst ind.
Når bare ordet PYRAMIDESPIL bliver nævnt flipper de fleste helt ud da det jo er et skræmmende ord. Mit råd er finde information om studiotraffic på internettet og læs indtil nerverne falder til ro igen
Jeg siger jer 100% ærligt, at studiotraffic er reelt, men det betyder jo ikke så meget, hvis man ikke selv tror det.
(Hvis det har interesse kan jeg med jeres hjælp scanne bankkvitteringer ind for på den måde at bekræfte, at jeg faktisk har fået penge udbetalt.)

Nu, hvor jeg har været så flink at dele min viden kunne de være rart, hvis eventuelt interesserede valgte at bruge dette link:
http://www.studiotraffic.com/index.php?refid=110457

Hvis der er nogen, som har spørgsmål vil jeg med glæde besvare dem efter bedste evne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-05 20:49

Den tror jeg på, og så den om julemanden.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 20:55

Teil, du må være meget hurtig, hvis du kan nå at læse noget som helst om studiotraffic på mmm....,hvad siger tiden....1 minut? Du er dygtig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 20:55

Julemanden er skam mere sikker.

"Guybrush83"

Vil du garantere (og skrive under på) at folk kan få 14.000.- om måneden blot for at tænde sin komputer.

Så vil jeg straks anskaffe moi 20 komputere mere og lade dem stå døgnet rundt og surfe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-05 20:59

Hvorfor bruge lige det link, det må betale sig for guybrush83 at anbefale
dette "pyramidespil" fup og svindel.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 20:59

Hvor er det uselvisk og rørende af dig at dele din viden med os.

Personligt ville jeg, hvis denne side dette råd står skrevet på, kunne rives ud af skærmen, ikke engang tørre mig i rø..... med den.

PLATTENSLAGERI er hvad det handler om..... ikke en dyt andet

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 21:01

Hør nu her Teil og Refi. Jeg oprettede det her emne for 6 minutter siden. I kan umuligt nå at have læst nogle af de links jeg har lagt ud. I kan også prøve at søge på google.
Jeg tilbyder endda at lægge bankkvitteringer ud på internettet.
Prøv nu at lade være med at være så fordomsfuld...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-06-05 21:04

Sært at studiotraffics egne folk ikke køber nogle putere selv, de har jo penge nok, men det er de måske ikke kloge nok til?
Guybrush83 det er jo netop et PYRAMIDESPIL, hvorfor skulle vi ellers lige bruge dit link.
Ææ husker du og din kammerat at betale skat af alle de penge?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 21:04

Det er jeg skam heller ikke - jeg har været inde og kigge.
Det er jo pappenge du arbejder med - derudover er det jo ikke gratis.
Det er og bliver et pyramidespil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-05 21:07

Behold alle de penge jeg kunne tjene.
Køb en sydhavsø og nyd livet der.
Jeg bliver hjemme og glæder mig til julemanden
kommer i december.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 21:08

Linket er jo blot så du står som anbefaler.
Hvor meget får du udbetalt om måneden i reelle penge - ikke deres Emoney

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-06-05 21:11

Hvad er spørgsmålet, Guybrush?????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 21:27

Undskyld, Birgitta. Jeg er forholdsvis ny bruger og har ikke prøvet at oprette et emne før.

Til jer andre: Som jeg allerede HAR skrevet så får jeg 10 % af, hvad i sætter ind, hvis i bruger det link, men det ændrer ikke ved det faktum at man kan tjene 30 % af sin accountlevel om måneden.
Mht. til hvad jeg tjener så får jeg følgende:
Jeg satte 1000 $ ind plus de 10 $ man får gratis. Dvs. min account level er 1020 $.
Jeg får så udbetalt 1% af 1020=10,20 $ gange 30 dage =306 $

Så gå dog ind på www.scam.com, som er en side der afslører fupnumre, og søg på studiotraffic.
Det kan da ikke være så svært!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-06-05 21:32

Der mangler stadig et spørgsmål.
Du HAR jo sat dether ind som tip...

Hvad er dit formål, hvis du ikke har nogen spørgsmål???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-05 21:34

Utroligt, der findes en side der afslører fupnumre.
Det må være noget for politiet.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 21:34

Mit formål, er at dele min viden og få en seriøs debat i gang med interesserede. Hvordan starter man et emne uden konkret at ville spørge om noget?

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 21:38

Læs den nu bare, Teil.
Det er det, der er det gode ved en mening. Man behøver ikke at vide noget for at ha' en...

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 06-06-05 21:38

Ransag din Samvittighed ,husk det er ofte dem der ikke har så meget ,som moske tror på deg .se deg selv i spejlet .hvad så du .Et erligt menneske ???????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-05 21:38

Fjerner fluebenet.
Hyg dig med millionerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 21:39

Vil det sige du allerede har tabt 1000 $ ?
Det var ikke hvad du kan sidde og regne ud hvad du kan få, men hvormeget har du vitterligt fået - gerne med beviser som du selv sagde.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 22:08

Lige nu vil jeg gætte på, jeg har et plus på 1300 kr. Altså 7000 kr. tjent minus de 5700 jeg har lagt i det.
Hvis du kan læse engelsk så vil jeg råde dig til at søge på google efter information. Du kan også gå ind på selve studiotraffic siden, hvor der er en dansk oversættelse.

Er der nogen der ved om man kan uploade scannede billeder? Og hvordan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 22:13

Ja på din hjemmeside.
Har du ikke nogen kan du oprette en gratis gennem din udbyder.
Jeg menes at huske du sagde det var gratis ?????????????

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 06-06-05 22:14

he he så stopper svarene

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 22:16

Jeg forstår ikke spørgsmålet...Jeg har ikke nogen hjemmeside. Ja, det er gratis at oprette sig som bruger af studiotraffic. Det hele står på siden.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 22:28

Ren monkey (island) business!

Kommentar
Fra : LordInnor

Dato : 06-06-05 22:32

Hejsa Kandu folk
Et spænende emne, med mindst lige så spænende kommentarer må man sige!

Jeg kender selv en del til reklame firmaer over Internettet, og der er en pæn sum penge at hente sig hvis man satser en lille smule på en fornuftig måde. Mange sider findes udelukkende for at sælge reklame, andre sider er der for at scamme folk og gøre ejeren rig på rekord til og nogle er der sågar for at lade almindelige mennesker tjene penge på en lovlig og fornuftig vis (de er få, men de findes).

Nu er det som sagt et kritisk område hvor man skal være på vagt, og derfor er det rart at se så mange konstruktive og kritiske spørgsmål… (kan i lugte ironien?) Det er til gengæld rart at se at andre danskere er begyndt at få øjnene op for ST (StudioTraffic).

Jeg har selv brugt ST et stykke tid nu, og har lige som Guybrush fået mig et overskud (et pænt et endda) og bliver til aug. i stand til at hive 12k ud om måneden (og det ser jeg meget frem til). Jeg var selv meget kritisk da jeg startede, og prøvede mig frem med flere sider.

ST skiller sig ud fra mange andre sider, da det (i modsætning til pyramide spil og firmaer som f.eks. tupperware… eller hvorn det nu staves) rent faktisk tillader dig at tjene penge uden at skulle hente andre folk ind! Jeg har aldrig reklameret for siden, og jeg tjener nu så mange penge med ST, at de 10% som jeg ville få fra refererede personers indskud aldrig ville nå mit eget indtjente beløb til sokkeholderen!

PS: Stor kado til Teil, Refi og Klummes næsten humoristiske kritiske sans, det er næsten som at høre et lille barns forklaring på hvorfor det ikke gider at spise salat til maden… hehe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 22:34

Det er da ikke gratis hvis du har investeret 6000.-
Du laver da bare en midlertidig hjemmeside hvor du kan lægge tingene ind.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 22:39

LordInnor, hvor heldigt at du kiggede ind netop nu hvor lige netop din kæphest er på banen.
Egentlig vil jeg mene at den humoristiske "barnlige" skepsis svarer til niveauet for det banale koncept hvor få bliver rige og mange fattige.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-06-05 22:40

lordinnor

Jeg ville ikke blande mig, men kan se du har oprettet dig idag, så guybrush83, det bliver ikke mere rigtigt af du laver flere brugere.

Nu er din tråd helt ødelagt.

Ja jeg er også fordomsfuld, som tidligere skrevet tak for ideen, hæv nu dine penge, du har først tjent dem når de står på din konto.

Synd du åbnede en hjælpe konto.

Peter (den fordoms fulde)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 22:41

"LordInnor"

Det var da egentligt meget belejliget at du lige blev ny kandubruger da der var brug for en expertmening (kan du lugte ironien), men du har da ret. Man kan tjene penge på nettet og via email osv. , men det er sandelig kun beløb til et offentlig toilet e.lign.

Selv nyder jeg godt af E-reklamer (som jeg så ikke får i postkassen) og de giver sandelig 10 øre pr.stk.
Sidste år tjente jeg 52.- kr, og Bilkaavisen vil jeg alligevel gerne studere.

Kommentar
Fra : fissanp

Dato : 06-06-05 22:51

Hej, her må jeg lige holde med Guybrush83. Jeg er en af hans kammerater, og jeg jeg kan også kun sige, at det virker. Som han siger er det GRATIS at deltage i det, men HVIS MAN HAR LYST kan man opgradere sin konto, og derved tjene flere penge. Det tager 100 dage at tjene sin investering ind. I sidste måned fik jeg udbetalt 1.429,28 kr.
I kan bl.a. læse inde på deres forum, hvor folk også bekræfter at de er blevet betalt. Siden har også kørt i 2 år nu, så det er ikke noget nyt der lige er kommet frem.
http://www.studiotraffic.org/forum/showthread.php?t=15492

Og ang. hans link. Ja det linker så i bliver referred af ham. Men er det ikke kun fair nok, når han giver jeg tippet? I mister jo ikke noget på at være blevet referred af ham, så der er jo ikke noget at få ondt i røven over

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-06-05 22:53

Hahahaha!
Hvor er det pudsigt at LordInnor lige skulle dukke op og bakke dig op
Det er godt nok grinagtigt!!

Ps. Må jeg få pointene?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 22:56

Nok en rygklapper fra dd.- det må være svært at klappe sig selv på ryggen in real life. Fæhoveder.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-06-05 22:56

Hej fissan!
Og velkommen til Kandu

Forresten..
Kan man tjene flere penge på Studiotraffic, hvis man lider af personlighedsspaltning, og opretter flere konti/profiler?

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 23:01

Som nævnt så er jeg en dør til det med computere, så det er ikke "bare lige" for mig at lave en hjemmeside og lægge ting ind.
Det er GRATIS at tilmelde sig studiotraffic. Når du tilmelder dig studiotraffic så FÅR du 10 $ til at begynde med og du kan starte med at surfe med det samme.
Dvs. du kan tjene 0.1$*30dage=3$ om måneden. Dem kan du så så vælge at opgradere din konto med eller få udbetalt.
Jeg har så SELV valgt at smide 1000$ i, men det er mit EGET valg
Derfor er det gratis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 23:03

Nu begynder vi at forstå.....

I tjener pengene ved at melde hinanden ind.
Og hvor belejligt at hele 3 brugere af systemet er på samtidig - og alle tjener åbenbart godt.

Vi mangler stadig de beviser vi blev lovet.

Kommentar
Fra : fissanp

Dato : 06-06-05 23:08

Nope jeg har ikke tjent en enste krone på at få andre folk til at melde sig til. Ja jeg har lige oprettet min konto herinde, da guybrush83 skrev til mig over messenger at der var nogle herinde som ikke fattede konceptet i det. Er der en der har mulighed for at hoste billeder så kan jeg lige sende et billede fra min netbank og kontoen fra studiopay hvor pengene kom fra?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 23:10

En uden computerforstand der tjener penge ved at surfe ????????????
Det må man tage hatten af for.

Hvem sender dig pengene - de må jo have nok af dem.

Hvad med dine medaktører - en af dem kan vel uploade.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 06-06-05 23:11

Hvis jeg henter tjæren, hvem henter så fjerene?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 23:17

Mon ikke konceptet er forstået til fulde og hvis man skal måle efter iveren så er det åbenbart ved at indfange begærlige fjolser at pengene tjenes. Hæ ue å æ laan heder ded BONDEFANGERI

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-06-05 23:18

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 23:21

"BjarneD"

Der var lige et nyt koncept - Bondefangeri kan også give penge - hvis man kan fange dem.....

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 23:23

JEG PRØVER IGEN!!!!

JA, jeg kan tjene 10 % af, hvad i sætter ind, hvis i anvender linket. Det har jeg på ingen måde lagt skjul på!
Dette rokker ikke ved det faktum, at man kan tjene 30% af sin account level hver måned.

Jeg kan godt forstå folk er skeptiske. Det var jeg også selv til at begynde med, men jeg har jo listet en række upartiske sider som jeg åbenlyst ikke har noget at gøre med. Deriblandt:
www.scam.com
www.hyipinvestment.com
http://www.ifsgroep.com/TotalFreedom4U.htm f.eks.
Det her er ting som jeg sidder og finder direkte fra google!!!
Her der virkelig ingen herinde som har undersøgt det bare en smule før i kommer med jeres kommentarer?!
Det er virkelig SÅ let at finde noget om studiotraffic på så mange sider som jeg jo på íngen måde kan påvirke.
Dertil kommer at det er GRATIS at tilmelde sig. Dvs. at i kan melde jer til og det vil koste jer INGENTING at prøve det!!
Man skal ikke opgive bankoplysninger eller et eller andet skummelt.

Undskyld mig, men hvis der er ingen herinde som vil undersøge det bare en smule før i kaster jeres dom så er i sku for dumme.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 23:27

Jawel jah!
A tøws it om a ma kalle mæ dum so mæ fanger du int!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-06-05 23:28

http://www.scam.com/showthread.php?t=2167
Citat
04-27-2005, 03:14 PM
cito
Member Join Date: Nov 2004
Posts: 62

Re: Studiotraffic - Not a scam - I got paid!

--------------------------------------------------------------------------------

Studio Traffic is a ponzi and even the owner himself admits it. They are running out of cash so stay away. They are charging left and right for anything you were not charged before. For example, to fund your account through paypal, they charge you I think 2%, stormpay 5% or something like that. Now, they are forcing you to use Studio Pay to upgrade your "other" accounts, etc. etc. Their forum is ran by dictators deleting complaints left and right everyday.

Don't believe all that crap of the companies backing up the withdrawals, that's not true. Even the owner himself have said that many months ago in his forum. Most of those "companies" are not operational and are not even serious companies. They don't make a penny.

Let's go over some of the "companies". Studio Hug (a chat crap between ST members, no money there), studio lottery (very questionable and illegal-pool money), Studiostore (a pool of members money, nobody out there is going to buy ST crap like hats with ST label, mugs, etc. but the same members to feed the ponzi-pool money), studiorecord (not sure exactly about the name of this one but basically it is a karoeke crap that members submit their recordings and play to the same members LOL).

Studio Pay is nothing but the same members' money in a pool, nothing else. No earnings. Figure Studio Pay profit as a deduction of your earnings, no fresh money coming there - pool money like picpay. It is not like paypal that is open to the public and everyone and their mother uses it. Anyway, who is going to use Studio Pay when withdrawals are done manually and takes 3 days to get money out of there?

John, the owner of that ponzi is a crook and you tell him I said that. We've had our clash over messenger before.

Read the www.hyipinvestment.com review on them. The owner of the Studio Traffic ponzi admits he is running a ponzi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 23:30

Nej vi er ikke dumme.

Danmark har ca. 5 mill. indbyggere.
Vi melder os alle til.
Det giver ca. 5 milliarder om måneden.
Danmark bliver herved erklæret ferieparadis hvor ingen behøver at arbejde - USA betaler.
Storebæltsbroen er betalt på ½ år (hvorfor har regeringen dog ikke fået den ide for længst)

Hvorfor er vi dog så dumme.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-06-05 23:31

Better then Studiotraffic
www.free-surveys-paid.com Get Paid Cash to complete surveys. Up to $150/hour. Free Sign-Up.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 23:40

Tja

Hvorfor så vente en måned.

Den bør du lægge i tips............

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 23:44

Hvem var det nu lige der var dumme

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 23:48

Hej natmaden!

Endelig en seriøs debatør. Jeg har lige læst den thread fra scam.com igennem som du viste. Det skal lige bemærkes at selve thread'en hedder "studiotraffic - not a scam - I got paid!". Ham fyren henviser desuden til hyipinvestment.com
På den side er brugerne temmeligt glade for studiotraffic...ja, den ligger faktisk nummer 1...
min kammerat, fissan, har også tilbudt at uploade screens fra hans netbank.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 23:54

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 23:57

Vi venter......

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 06-06-05 23:58

Venter i? Vi venter på om der er nogen af jer som kan hoste billeder. Er der det?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-06-05 23:59

Hej.
Jeg har da lige et par spg

Hvor lidt kan man minimun oprette en konto på ?
Skal man havde et arbonemang ?
Hvorfor er der nogle der er intreseret i "vi" autosurfe ?
Hvor holder firmaet til ?
Og hvor har de deres banker ?

VH Trine

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 07-06-05 00:00

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-06-05 02:28

hallo ?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-06-05 05:19

snip snap snude, så er den historie ude....

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 07-06-05 07:37

he he fjerner flueben

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 07-06-05 07:47

Jeg har en stak Matadorpenge, ungerne gider ikke spille det mere, kan man bruge de penge i det her fabelagtige spil?

Jeg ønsker mig nemlig en hest, en ny bil, et større hus, en ny symaskine og et par andre småting.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-06-05 10:31

Altså de gamle kandu'er, faktisk vil jeg ikke have noget med dem at gøre,

som jeg ser det her, er de fulde af fordomme, mistroiske, og gør nar af een der kun vil dem det gode.

Jeg derimod, synes det er en god ide, og vil da også hente mine gamle computere frem, og vil straks gå igang.

I forvejen har jeg det nemt med penge, men lidt flere er jo altid velkomne. Hilsen
Keldd..............Millionær.

Kommentar
Fra : soerenpind

Dato : 07-06-05 13:06

Helt enig Keldd. - Det må være op til den enkelte at vurdere kvaliteten af indlæggene, og IKKE selvbestaltede anklagere, der samtidig påberåber sig retten til at dømme.

Der skete desværre det samme på denne tråd:
http://www.kandu.dk/dk/tip/11290

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-05 13:15

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 07-06-05 20:09

Hej igen alle sammen!

Jeg kan godt se, at det var et lidt uheldigt tidspunkt for mig at logge af i går, men jeg var midt i eksamensskrivning og skulle koncentrere mig om mit projekt. Og så blev jeg ærligt talt en smule irriteret....

ANYWAY....jeg forsætter debatten fra i går (i håb om at den bliver en smule mere saglig denne her gang). Situationen er, som jeg ser den: Jeg fortæller i dette forum, at jeg tjener penge på en forholdsvis nem måde, de fleste stiller sig meget skeptiske, jeg appelerer til at folk selv at søge lidt information om det selv og angiver relevante steder. Lad os ta' den derfra og se bort fra dumme kommentarer og muntre smileys.

Natmaden fandt et indlæg fra scam.com, hvor forfatteren siger, at studiotraffic er et "ponzi"...altså svindel. Denne forfatter henviser endvidere til at læse hyipinvestment.com's anmeldelse af studiotraffic. Problemet for dette argument er så følgende:
hyipinvestment anmelder 78 såkaldte hyip investeringer. De 72 er vurderet til at være reelle, hvoraf studiotraffic ligger nummer 1. Dvs. den side som ham forfatteren henviser til for at underbygge sin kritik siger, at studiotraffic er det bedste ud af 72 testede programmer!

Læs i øvrigt følgende fra hyipinvestments nyhedsbrev:

"Finally, we would like to provide you with our opinion and forecast regarding
this program. The primary concern about any high-yield opportunity is based on a
possibility of it being a ponzi/pyramid scheme, where the return on investment
relies on the deposits of new members. Speaking of StudioTraffic, we are
strongly convinced that it doesn't fall under this category. There are a few
things which serve as a proof of the program's sustainability. First of all,
it's the fact that StudioTraffic has been around for over two years (it is
proven by the domain registration date). No ponzi scheme would sustain for so
long with a solid return of 30% per month. Secondly, it's the presence of valid
sources of income: paid surfing of commercial websites, sale website templates
and software, and professional audio recording services. The most recent fact of
the company's legitimacy is the verification requested by IntGold, which
StudioTraffic has successfully passed. Another proof comes from the use of
StormPay and PayPal by the program (altogether with many other options), since
these payment processors are well-known for their harsh verification policies."

Og hvis der så bare var nogle der ville hjælpe så vi kunne poste screenshots af min vens netbank så i kan se han har modtaget betaling fra dem!!

Jeg synes selv jeg giver jer alle forudsætninger for at lave en objektiv vurdering...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-06-05 20:17

Svar nu på mit spg kl 23:59 fra igår

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 07-06-05 20:53

Nå, undskyld Trine.

Hvor lidt kan man minimun oprette en konto på ?

Som sagt så er det gratis at være med. Dvs., at du behøver ikke at lægge nogen penge i. Når du opretter dig så får du 10$ af studiotraffic til at starte med for at der overhovedet er noget at tjene 1% af. Jeg har så personligt valgt at lægge flere penge i for at kunne tjene mere, men det er mit eget valg.

Skal man havde et arbonemang ?

Nej, man skal ikke have noget abonnement. Det er gratis.

Hvorfor er der nogle der er intreseret i "vi" autosurfe ?

Studiotraffic er interesseret i, at du autosurfer af flere grunde:
Studiotraffic har på nuværende tidspunkt 189,382 medlemmer. Dvs. de har en stor gruppe mennesker som de ved sætter sig foran computeren, hver dag og starter deres hjemmeside op. De kan så sælge bannerreklamer på siden, medlemmerne kigger på kommercielle hjemmesider i "autosurf"delen og derover så har studiotraffic oprettet en masse andre firmaer. Her er f.eks. studiowalker som er en side, hvor folk betaler studiowalker for at oprette en internet forretning op for dem. Der findes studiopay som fungerer ligesom paypal. Her kan medlemmer få sine penge udbetalt igennem, hvilket de tjener på. De har oprettet surfnstore, hvilket er en butik på nettet, hvor folk kan købe alt muligt mens de autosurfer. De har oprette studiorocks, som er en internet radiostation.

For at opsummere: studiotraffic tjener på at sælge bannere, vise sider og ved at dække nogle af de mere almindelige "forbrugerbehov" som disse 189,382 medlemmer har.

Hvor holder firmaet til? Og hvor har de deres banker?

Firmaet holder til i panama og det tror jeg også deres bank gør.

Hvis du er fortrolig med at skrive på engelsk syntes jeg du skal bruge deres live kundesupport. Man starter bare en chat up ved klikke på live-chat siden.
Som nævnt er siden:
http://www.studiotraffic.com/index.php?refid=110457

og ja, det er mig der står som såkaldt referer, men det synes jeg også er rimeligt efter alt den energi jeg snart har lagt i det her

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-06-05 14:42

Jeg synes selv jeg giver jer alle forudsætninger for at lave en objektiv vurdering...

************************************

Jeps, og jeg sætter mine sparepenge på travheste, der får jeg frisk luft ude, ser de smukke dyr og ungerne er på legepladsen.

Altsammen lovligt, hyggeligt og sjovt

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 09-06-05 15:18

Hvad skal man gøre for at overbevise jer om, at det her fungerer???!!

Jeg kan godt forstå det kan være svært at få et overblik, hvis man ikke kan forstå engelsk da der jo er flest sider om emnet på engelsk.

Ellers kan jeg virkelig ikke se nogen hindringer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 15:27

Hvorfor er du så ivrig efter at "sælge" ideen til os - det er en tom skal - de eneste der tjener på det er dem der fik ideen - det dør af sig selv.

Hvorfor tror du der er så mange af slagsen - når det ene ikke længere bringer noget, laver man bare et nyt.

Luk øjnene op og se verden.

Hvis der virkelig var noget om snakken hvem skulle så betale hvis alle bare surfede.

Tror du ikke alle ville være med hvis man forrentede sin kapital med 30% om måneden.

DET ER UTOPI

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-06-05 16:07

Altså refi, det er noget sludder, det kan da sagtens lade sig gøre.

Her i den landsby hvor jeg bor, lever alle af at klippe hinanden, men nu skal vi ha' computere,

og så bliver vi alle rige, hvor er livet dog lykkeligt. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 16:28

Hvor mange klipninger går der på 1 komputer.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 09-06-05 17:23

Grunden til, at jeg lægger energi i at fortælle det er, det kunne være fedt at få nogen refered under mig. På den måde får jeg en bonus på 10% af, hvad de sætter ind. Det lægger jeg på ingen måde skjul på.

MEN dette ændrer ikke det faktum, at studiotraffic faktisk betaler 30% af din account level, hver måned og det er vel og mærket uden, at man skal få andre med i det. Det er kun noget som jeg vælger at gøre for at få en bonus.
Jeg sidder her med mine kontoudtog som bevis for at de rent faktisk holder, hvad de lover. Internettet vælter med beviser for, at det her ikke er snyd. Som tidligere nævnt så har studiotraffic eksisteret i 2 år så det er ikke ligefrem noget nyt.

Det er i orden at være skeptisk, men hvor går grænsen?
Mange af de indlæg som er kommet viser med alt tydelighed, at folk ikke sætter sig ind i de fakta, som findes, men lader sig styre af irrationel frygt.
Jeg appelerer endnu engang til at læse lidt om studiotraffic på internettet, måske gå ind på selve siden og læse deres danske oversættelse. Hvis dette ikke har skræmt folk væk kunne man oprette sig som GRATIS medlem og bare prøve det - helt uden risiko.

Jeg kan virkelig ikke se nogen problemer i det.
Jeg anser mig selv for at være et ærligt menneske og er ikke ude på at snyde nogen - og hvis der er nogen som tilmelder sig med mig som uplink er det sku heller ikke noget jeg bliver millionær af.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 09-06-05 17:46

Hej Keldd

Jeg må vist hellere gør en ting klar. Man kan maksimalt tjene 1 % per dag. Dette gøres ved at autosurfe x antal sider.
Derfor hjælper det ikke det store at have mange computere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 17:54

Der røg fidusen - øv

Jeg har ellers mange "nick"

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 09-06-05 18:00

Det forstår jeg ikke...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 18:04

Har du ikke glemt at fortælle noget.......

The amount you earn will depend on your account level. We will pay you 10 cents to $150 a day

Inden du når det er gået det er gået 1 år.........

Altså er du NØDT til at investere og dermed give dem penge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 18:05

Ydermere skal du surfe 1½ time pr. dag i 1 år før du overhovedet når de 150$

Det må siges at være tidsfordriv

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 09-06-05 19:28

Det er godt refi!! Jeg kan se, at du er begyndt at læse lidt af den information som findes

Man er ikke NØDT til noget som helst.
Jeg har, som nævnt, personligt valgt at sætte 1000 $ af mine egne penge ind i studiotraffic. De penge er tjent hjem for mig og derfor har jeg ikke længere noget at miste.
Da min account level på 1010 $ skal jeg kun surfe 50 sider, hver dag. Dette tager ca. 25 min. hvor computeren vel og mærket passer sig selv.
Dvs. jeg tjener 10.1$ gange 30 dage= 303 dollars, hvilket er ca. 1700 kr. om måneden på at klikke på et par knapper, hver dag.
Jeg sidder alligevel ved computeren, tjekker mails osv. så for mig er det virkelig ikke noget arbejde.

Så NEJ, jeg mener ikke jeg har glemt at fortælle noget. Jeg synes tværtimod, at jeg gør et stort stykke arbejde for at give jer alle de informationer jeg kan.....næsten for meget arbejde i forhold til det jeg kan tjene på det, hvis nogen vælger at klikke på linket.

Jeg ved godt, at der findes meget lort på internettet og man SKAL også være skeptisk, men kan vi ikke godt snart droppe den retorik, hvor folk antyder, at jeg skulle være en plattenslager og spørger om jeg kan se mig selv i øjnene.
Jeg siger igen: JEG ER IKKE UDE PÅ AT TAGE RØVEN PÅ NOGEN. Jeg har blot fundet noget, som fungerer og så kan jeg tjene lidt ekstra ved at fortælle andre om det.
Prøv lige at regn på det: Jeg tjener 1700 kr. om måneden på det jeg selv har lagt i. Hvis der så var en som skulle vælge at smide 500 kr. i studiotraffic og at jeg så fik en bonus på en halvtredser det ville jeg da ikke blive millionær på!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 19:57

Med andre ord

Betal en masse penge - ellers tjener du nemlig ikke noget
eller shanghai flere medlemmer med penge

Hvis du føler dig snydt - læg sag an og bed en bøn - dine penge er væk..........

Endnu bedre - Giv mig det du vil investere - så er der da EEN der bliver glad.

Logger af tråden - det var sjovt at deltage..

Fortsat god dag.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 10-06-05 09:42

refi, du har åbenlyst meget svært ved at læse.

De penge jeg tjener, tjener jeg i kraft af, hvad jeg selv har smidt i.
Ja, jeg kan så opnå en mindre bonus, hvis der er nogen som siger til studiotraffic, at det er mig der har fortalt dem om det - præcis som da, hvor jeg blev kunde i min lokale bank, hvor min nabo fik en flaske vin for at henvise mig.

Og set i lyset af, hvad jeg kan få ud af det her har jeg nu brugt ALT for lang tid på denne her tråd.

Jeg vil slutte af med at sige, at det her virker. Jeg tjener på det og har nu gjort ALT i min magt for at overbevise folk om det her ikke er snyd. Der er ingen, som har formået at hjælpe så jeg kan uploade billeder af kvitteringer eller noget som helst.
Tværtimod så har der været større lyst til at komme med dumsmarte bemærkninger og kalde mig alt muligt.

Jeg gider ikke mere. Det er simpelthen for åndsvagt.

ha det godt...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-05 10:03

Guybrush83 det er da ok at du selv bruger det, og det er da godt at du får noget ud af det.
Men jeg vil, lige nu, bruge min ret til ikke at deltage.
Jeg ser nettet hver dag, jeg ser ting komme, jeg ser ting forsvinde.
Har du set lokalavisen, lige meget hvilken, eller din lokale købmands opslagstavle.
Du vil jævnligt se noget i stil med, 'Tjen penge, send mig 50kr og jeg fortæller hvordan'
Det er lidt lige som når fisken, tror at den ser en god mundfuld mad, men erfarer at der var en krog i,
og den selv blev en god mundfuld mad,,, Se der var det for sent at trække sig.

Jeg har da prøvet en del, og paypal er en af de ting jeg holder mig fra.
Min grund, da jeg oprettede mig, var det en dum $5 , der lokkede.
ok tænkte jeg. efter en længere flersiders formular, var jeg 'kunde',
og de $5 var da også virkelige, der var bare den hage, de havde 'glemt' ,at fortælle,
at der skulle handles for $250, vel og mærke i en handel, før de $5 var dine.
ja det er jo ikke fup, men det er heller ikke pænt.
Det er, i det hele taget forbandet ikke pænt, at lave flersiders formulare,
hvor side 2 først kan ses når side 1 er udfyldt,
læg mærke til at side 1 for det meste skal indeholde dine personlige info.
og side 2 tit har et indhold, der gør at du fortrød side 1, men at det nu er for sent.
Men hvad, Licensen til DR, er vel noget af det samme,, Ja jeg syntes ikke at jeg har fået set alle
de Bamse og Kylling, som jeg vil se, og pengene de, går til ting som jeg aldrig ville bruge 2 øre på.

Just-eat, jo, der mangler jeg bare at købe 200.000 burgere, så får jeg en gratis sportstaske med et cokelogo på,
Ja med mine 2 mådenlige burgere, så forventer jeg at få tasken allerede i år 2201, jeg må jo så bare håbe at der
er flere tilbage, til den tid..

forresten tror jeg at jeg snart vil kikke forbi min konto hos Paidmail, 1-30 cent pr. mail gav de... Fedt mand.
Efter 5 år. er jeg vist oppe på $6 og et par 1/10 cent. men jeg har da vist også 5-6 personer under mig..
så er det jo bare ærgeligt at deres 'spilleregler' er ændret, mener at der nu kun er fortjenste hvis, at man ligesom lige tilmelder sig,
til disse reklamemails, links, eller køber noget. skønt, det var forresten bladet alt om data, der en gang, sagde god for paidmail.
og det var over for sine læsere, gad vist hvor mange der har $6 stående der.

det samme gør danske steder som forbrugmigherogder og alleminereklamer, de lokker, med fortjeneste, og jo
der er masser af steder som jeg har tjent penge på, så'en 8 kr. her og 21øre der.
fælles for dem er, at deres regler ændres eller de lukker, eller de giver dig 10øre hver anden måned.
husk der skal jo lige optjenes 50-100kr. før pengene kan udbetales.

En givende ide.
Lav en hjemmeside, sælg pornofilm, på postordre, med garanti for diskret forsendelse.
sørg for at der forudbetales. når kunden så har betalt, sender du et brev, med besked om at filmen desværre er udgået.
Du vedlægger selfølgelig en check, så kunden får sine penge igen.
Det givende er, at checken er udstedt til kunden, fra 'Danish extreme S/M video'
Den del der ikke hæver deres returcheck, er dem du lever af...

men sådan er der jo så meget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-05 10:07

forstod ikke helt hvad du mener med hjælp til at uploade billeder.
der kan jeg måske hjælpe.
eller må jeg anbefale http://megapixel.dk en god side, til billeder/fotoalbum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-05 10:18

Guybrush83 trøst dig med , at hvis jeg skulle beslutte at kikke på din ide, så bruger jeg dit link.

Godt fortjeneste , god week-end og god eksamen.

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-06-05 10:34

Guybrush:
Du mener det sikkert godt, men det vi har prøvet at forklare dig i hele tråden er jo, at
idèen er dødfødt.
Ingen kan leve af at klippe hinanden. Du skriver jo pænt, så se at komme væk fra den dødsejler,
du er ved at ryge på, og spilder din tid med.
I fremtiden vil jeg råde dig til, at holde dig fra alle mulige Smart-Talkere, gå også udenom dem
der sælger Time-Share lejligheder på feriestederne.
Når du først er sluppet fri af den slags i virkeligheden håbløse idèer, kan du målrette dine bestræbelser
på at tjene penge på en fornuftig måde, og slipper så for at ligge vågen om natten, og tænke på den
hurtige million.
Og een ting til, så kommer du ikke af med de småpenge du har, så pas på, Hajerne er derude, og du er kun
en lille fisk. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-05 11:05

Keldd har ret, vil jeg tro. tips.dk duer heller ikke, lige med undtagelse, af den, der vinder den store gevinst,
han vil jo altid syntes at det er godt at satse, og det er tips.dk så glade for at de gerne fortæller det til andre.
'Se han bliv millionær, er du den næste'.
Den trækker sikkert mange til hver week-end.... sæl keldd, vil jeg tro

http://www.kandu.dk/dk/spg/65587

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-06-05 11:18

natmaden:
Tro om igen, pengene har det bedst i mine lommer, det er længe siden jeg holdt op
med at gamble på noget som helst.
For 3-4 år siden var jeg på casino i København,der havde været lidt gang i den, vi skulle
hen og spille Black Jack.
Da der var gået een time ,havde jeg vundet 3000kr, jeg var ikke til at skyde igennem,
alle de sjove vittigheder, jeg troede jeg havde glemt, kunne jeg pludselig igen, alle kiggede på den charmerende
fyr der stod og vandt konstant, men men men, det var det sjove, 3 timer senere luskede jeg hjem
med et tab på 7000kr. foruden de 3000kr. jeg havde vundet, 10.000kr. lær af det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-05 12:11

det bare ok keldd, men med penge i lommen er du jo en pointel kunde.
var det ikke noget med et par xxxmovies

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-06-05 13:02

Ha ha ha, natmaden, sålænge man kan hvile i sig selv UDEN at tænke på penge,
så er livet rart.
Men ok, du skal have nogen for at lade være at tænke på dem:Et godt råd:
Start med at sælge bilen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-06-05 14:20

Man må godt nok indrømme at Guybrush er vedholdende (men det skal man vel også være for at kæmpe mod pirater på en abe ø).

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-06-05 14:28

øh keldd jeg har altså kun et klippekort med 2 klip ...
Båden kan jeg da ikke undvære, og børnene er enten for gamle eller for unge til at gå med aviser.
Måske man skulle slå et smut forbi http://www.tjen-ekstra.dk
Ja det kunne jo aligevel være at der var lidt at tjene der

Hilsen Jørgen
Ps. synd med de film, jeg kunne da have sendt dem til bogmesterkontoret i Ishøj

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 13-06-05 10:38

Hej Guybrush83

Jeg har lige læst denne interessante tråd som angiveligt skulle give anvisninger til en måde at tjene penge på. At tjene penge er min store hobby må jeg indrømme så jeg er altid åben for nye idéer. Min personlige mening om netop denne idé er sådan set ikke vigtig, men jeg kan forstå at du har nogle billeder du gerne vil bringe ind i debatten, men du har ikke mulighed for at uploade billeder til en server.

Hvis du vil er du velkommen til at emaile billederne til mig, du kan bruge kim@digi2tal.dk
Så skal jeg gerne lægge dem på en af de hjemmesider jeg alligevel ikke bruger til noget endnu, f.eks. digi2tal.dk Du skal blot sende mig en mail og vedhæfte de billeder du vil sende, så skal jeg nok skrive her i tråden når de er lagt på nettet.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Ps.
Det er forøvrigt gratis
Til gengæld sletter jeg billederne igen på et eller andet tidspunkt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-06-05 00:16
Kommentar
Fra : Flakse

Dato : 19-07-05 10:35

Guybrush83k,

Det lyder spændende, men jeg tvivler dog. Har du reelt prøvet at trække penge ud af kontoen? Har du set kontanterne?

Flakse

Kommentar
Fra : Flakse

Dato : 19-07-05 10:35

Guybrush83k,

Det lyder spændende, men jeg tvivler dog. Har du reelt prøvet at trække penge ud af kontoen? Har du set kontanterne?

Flakse

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 19-07-05 10:51

Mit tilbud d. 13-06-05 kl. 10:38 om at hoste billeder som dokumentation for Guybrush83 havde åbenbart ingen interesse. Jeg har aldrig hørt fra ham, og nu er der efterhånden gået mere end en måned fra jeg tilbød gratis serverplads.

Mon ikke man kan betragte denne tråd som en død sild?
Det er i hvert fald hvad jeg agter at gøre.

Slut herfra
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : yasrab

Dato : 19-07-05 13:55

Guybrush83- Jeg har et spørgsmål! når man har meldt sig ind, skal man så lave en hjemmeside eller noget? for er ikke lige den store computer ekspert..

mvh.
YK

Kommentar
Fra : yasrab

Dato : 19-07-05 14:06

Guybrush83-Kan jeg ikke få dit msn, da jeg har nogle spørgsmål!
mvh.
YK

Kommentar
Fra : yasrab

Dato : 19-07-05 14:06

Guybrush83-Kan jeg ikke få dit msn, da jeg har nogle spørgsmål!
mvh.
YK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 14:13

Hvad er det du vil spørge om ????

Alle disse surfsider der lover guld og grønne skove er kun guld til ejerne.

Der findes 1000 vis om ikke 10000 vis af den slags sider.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-07-05 14:17

yasrab:
Spørg du kun her, vi er nemlig eksperter, så skal vi nok sætte tingene på plads.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 11:01

"Sådan tjener du penge!! (helt seriøst)" !
Den kan tipstjenestens lotto da bruge,
man får oven i købet en gratis paptud, 2 gange om ugen.

Kommentar
Fra : phbk

Dato : 21-07-05 21:42

Tjaee... dette tip er vel lige så seriøs som de såkaldte antenneboostere?
Køb 2, og få en gratis bærbar pc, eller IPod, eller Mobiltlf. eller digital kamera, eller....
Fuldstændig valgfrit. En gave til over 20000 kr... ved kun at købe 2 antenne boostere til ca. $20 ???
Sjovt nok siger alle der anbefaler dem også, at det er fuldstændig seriøs og ærligt og IKKE pyramidespil.
Ikke desto mindre er det lige præcis det modsatte af hvad de siger.
Og sjovt nok har ingen modtaget deres 'gave' endnu, men de får den 'snart'.
Prøv at gå ind på qxl.dk og se bl.a. under mobiltelefoner og bærbare pc'er.

Og for lige kort at opridse princippet med dette fupnummer, så skal 1 person skaffe 2 nye medlemmer for at få sin gave.
Det samme skal de 10 han /hun har fået ind.
Det samme skal de, osv. osv.
Men der bliver kun givet 1 gave ud, og den 1. får først. Der efter skal de 10 have hver 10 'kunder' for at få en gave, osv.
DVS. helt umuligt, og stadigvæk, når man spørger, er alle 'lige' ved at modtage deres gave, elelr den er på vej.
Men de modtager sjovt nok intet :P

Teil, jeg har lettere ved at tro på det samme: Julemanden, istedet for dette fupnummer.
Tror denne side ville være interessant for politiet :p

Kommentar
Fra : phbk

Dato : 21-07-05 21:52

Vedr. hosting af billeder.
Du har selv snakket om at søge på google, hvorfor gør du det ikke selv?
På 5 sekunder fandt jeg dette: http://www.tripod.jubii.dk/taketour/freehosting/
50 mb fri plads - GRATIS!
dvs. det koster mindre end jeres project :P
Upload jeres beviser der, og link til dem her.
Hvor svært kan det være???

Kan du ikke lide tripod?
ingen problemer.
Der er hundredevis af sådanne tilbydere, I danmark samt udlandet.
Find din egen her: http://www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+hosting+billeder&meta=

Ikke flere undskyldninger for ikke at vise beviserne, og nasse på andres Kandu's websites/hosting sites.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 22-07-05 02:56

Nu har jeg læst denne ret så morsomme tråd, desværre ser det ud til at dem der udtaler sig ikke ved en huj.... fis om hvordan man tjener penge på "der internet".
Det er muligt at tjene penge på nettet, det eneste man ikke bli'r er rig på en nat.
Men lidt kendskab til hvordan sådanne sider fungerer, og sund skeptis så er man godt på vej.

Siden Guybrush83 anbefaler/reklamere for kender jeg udemærket, er selv medlem. Den er en af de eneste der har holdt ud i næsten 2 år, det er noget af en bedrift i den branche. De fleste HYIP - Autosurf - osv. Holder måske (hvis det skal være vildt) i 3 måneder.

I deres forum er der oprettet et Skandinavisk, subforum, der kan i joh prøve at stille jeres "spørgsmål" jeg kender godt svarene.( http://www.studiotraffic.org/forum/forumdisplay.php?f=59 )

Sidst men ikke mindst prøv at kigge på nogle af de sider der hører under "Studio" grenen, det er nogle af de tiltag de har gang i eller har fået op og køre. WWW.BLOGGER.COM - kun i beta, så ved ikke helt hvad det er.
ROCKS.COM - En musik tjeneste til at købe mp3's og hjælpe nye kunstere med en pladekontrakt osv
SHOPPER.COM - En internet butik, bare ikke udbygget endnu, men bli'r det.
WALKER.COM - Web firma med hosting- scripts-
PAY.COM - deres egen bank forbindelse

Der har desuden været debat om at åbne noget der hedder Studio Cafe, et concept ala Starbuck, bare mere Netcafe

yasrab - Du kan fange mig på MSN: persimonsen(a)hotmail.com , det kan i andre tvivlere oss.

Kommentar
Fra : phbk

Dato : 22-07-05 03:58

Hvad jeg er mere interesseret i, er at se beviser på det.
Vis et par inbetalinger, hvor det klart definerer at det er ren indtjening, ved a surfe, og jeg vil trække alle mine udtalelser tilbage, og undskylde.
Ikke før!

Kommentar
Fra : phbk

Dato : 22-07-05 04:00

Hvad skulle du kunne fortælle på messenger, du ikke kan her???
Billeder? så upload dog.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 06:56

hvorfor kan jeg ikke stave til Scientology eller jehovas vidner.
De har osse en masse man skal høre og tro på, men intet at vise.

men hold da op hvor de bruger energi på det.

Hvor kommer denne paniske iver dog fra..?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 07:14

Fra : Guybrush83 Dato : 06-06-05 23:48

Hej natmaden!
Endelig en seriøs debatør
----
????? Det er det der osse er mystikt, debat,, ??
Troede bare at vi alle skulle score nogen penge, hvem ender egentligt med alle 50 point ??

Her er et sikkert tips, der er gratis, og giver 6-10.000 om måneden, uden man behøves at røre en finger eller behøves en pc.
Gå på kontanthjælp, men skynd jer !!
For når vi alle 5.millioner danskere har fundet fidusen, så gætter jeg at den mådenlige bonus falder kraftigt i værdi 8-D

ellers prøv tips.dk smid 2-500kr på lotto om ugen, og få gratis paptud både onsdag og lørdag.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 08:03

Hvor er jeg GLAD, for at tingene er ved at være på plads, så bliver alle vi tvivlere rige (nu er jeg smadder rig i forvejen), men vil da også gerne have en bid af kagen her.
Lad nu være at tvivl mere natmaden, du skal tro, det er det, det drejer sig om.
Hilsen Keldd...............før en tvivler.........nu een der tror på det gode i menneskene.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 08:22

Ja jeg er så fattig, at jeg må spise fedtemadder, uden brød og salt .
så måske, jeg snart er moden,til at blive hvervet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 08:24

snup et gratis lykønskningskort
http://alb2620.dk/tillykke/

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 08:34

natmaden:
Vi vil gerne hjælpe dig, men først må du lære at tro på det gode i menneskene.
Du må dog først melde dig til , og lige betale 600kr. på kontonr. 4582 6523 6935 5647 Den Danske Bank.
Hvis du får mindst 10 af dine venner til at melde sig til, får du 200kr. i rabbat.
Hilsen Keldd......der prøver at frelse vildfarne sjæle.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 09:10

ok og hvad er pinkoden.
så går det meget hurtigere

En næsten frelst mat mad.

Tror sgu snart jeg starter en andelsgrillbar i polen,,, sydpolen, smid lige en andel.
ps. alle andelshavere får sælfølig gratis isterninger til deres hot pinguns. Dog kun ved personligt møde.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 22-07-05 13:44

Keld og Natmad, prøv nu at kigge i deres forum, der er folk fra hele verdenen der har uploadet pic's af deres checks.
Jeg har personligt ikke selv fået en krone endnu da jeg compunder mine earnings, og når jeg syntes at afkastet hver måned er stort nok. Cash'er jeg ud, men det har ose noget med de gebyr der er, på udenlandske checks. Men skal nok smide et billedet af min første udbetaling, der går lidt tid endnu da jeg ikke som Guy har smidt så mange penge i det (lidt skeptiker er man joh altid). Men skulle gerne op på 2-3000 før jeg casher-ud.

Gi det nu en chance i "pessimister", i kan ikke tabe på det. Højst få penge ud af det !! Der ser joh ud til at i bruger computeren en del.

phbk - Jeg kan endu ikke vise dig nogle indbetalinger desværre, men læs FAQ på deres side, og du har svaret. Det svar kan du krydre med lidt godnat læsning i deres forum under "I've been paid !!" - http://www.studiotraffic.org/forum/forumdisplay.php?f=9 -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 13:53

Og læg så lige mærke til at alle der kommer med såkaldte beviser er amerikanere, der måske ovenikøbet bliver betalt for at skrive....

Sjovt nok lukker alle disse firmaer i løbet af et år eller to - for blot at genopstå i et andet navn.....

Sålænge der er nogen der betaler til systemet, kan de jo også udbetale, men så snart indbetalingerne ikke dækker udbetalingerne - mon det er derfor de lukker

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-07-05 09:07

Fik lige denne her http://www.net2620.dk/natmaden/Ebook_insider-secrets-how-to-make-more-money-than-ebay.pdf

Jegerper det er da ok at du selv tror på at det er ok, men bare det at man kan gå alle disse steder hen og se hvor rigtigt det er,
det bør tænde alarmklokker. selv har jeg prøvet et del andre måder, og der er vist ultra mange steder som jeg ville kunne hæve penge,
dog er der lige mellem år og måneder før minimum til udbetaling er nået, og det er såment liggyldigt og jeg er aktiv eller ej.
både din og Guybrush83's skrivemåde, virker på mig som afskrift, grundet den lidt ens måde at fremlægge det på.
Der er feks. 'da jeg compunder mine earnings', er det et ordvalg, som du ville bruge til dagligt ? Jeg tvivler !
Hvis det er så udbredt , kunne det så ikke lige have en dansk side, en plosk side , osv.
Min mormor fatter simpelt hen ikke dette sprog , hvor at man Cash'er ud ! hun får det straks til noget med hamp i baghaven !

Det er sikkert også 'langt ude i hampen' <- gl. dansk udtryk,
for at noget står så langt ude på marken at ingen gider at komme der.(tror jeg nok)

Anyhow, glæder mig da på dine vegne, og håber da at du får det ud af det som du selv forventer, på den måde som du forventer.
Så en gang djævlens advokat, mener at den handlede om en advokat, der altid var ærlig, kæmpede for de svage,
indtil den dag hvor at han tog den store gangstersag, og for penge lod uskyldige dødsdømmes, så bagmændene kunne 'feste' vidre !

Nåe ja så bærer dit og Guybrush83's forehold til konceptet, præg af at I kender og støtter hinanden.
Men det er jo bare min mening, og jeg spilder ikke mere tid her.

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-07-05 09:35

Natmaden:
Du sagde det, jeg tager fluebenet, Dem der går ind for den her gang vås, er jo ikke modtagelige for fornuft, så vores mission er slut her natmaden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 23-07-05 18:06

Natmad - Til at starte med vil jeg sige at jeg kender ikke Guybrush83, overhovedet. Ligeså meget som jeg kender Jer. Udover at han er dansk og tilmeldt Studiotraffic. De der udtryk, det er dem der bli'r brugt i den her branche, ligesom i computer verdenen hvor der er mange udtryk/ord man bruger, men bare ikke har en dansk oversættelse af. Det kunne være i skulle flytte til Island, derop bruger man ikke fremmedord, men opfinder et islandsk et istedet. Med hensyn til din undren om hvorfor der er ikke er en dansk side, er nok fordi det er et amerkansk koncept. Men hvis nogle af de danske bruger havde lyst kunne vi sikkert få det, der er forresten en dansk forside, dog er den meget spartansk med oplysninger ( http://studiotraffic.com/danish/index.php ), men læs i min første tråd, der er gang i noget der hedder StudioCafe, hvis det bli'r til noget kommer det helt sikkert til DK.
Hvis i sætter jer lidt ind hvad konceptet handler om, ville i kunne læse at det er reklame baseret. Og opfinderne/starterne er enten reklame folk eller computer nørder, da i kan se at de oss tilbyder andre tjenester som StudioRocks (musiktjeneste) og Studiowalker (www services).
De har haft en konkurrence hvor man kunne designe et "billboard" og foliedækket til en rullende reklame bil.
Og Natmad, det kunne være du skulle lukke din mormor lidt ud fra kælderen uden spændetrøje på.

Refi - HVAD får dig til at tro at det skulle være amerikanere der er blevet betalt for at skrive. Jeg kan forstå at du har været skeptisk nok til at læse lidt i forummet, hvis du så tørrede resten af leverpostejen af brillerne, ville du kunne se op i højre hjørne af hver 'post' at de folk der skriver at de er blevet betalt rent faktisk kommer fra hele verdenen. Det kan du osse tyde ud af deres sprog (det er ikke alle der er lige gode til det engelske sprog).

phbk - Det var mere ment til spørgsmål generelt, men det meste kan læses i deres forum. Men som jeg kan læse det er Guybrush83 vist ikke betalt endnu, og jeg er heller ikke 'da jeg compunder' (sorry forhelvede, men kender ikke et dansk ord at bruge istedet).

Men med jeres tilladelse kan jeg da spørge på diverse forum. Om der er nogle danskere der har et billedet de kan uploade til jeres tilfredsstillelse.

Hej Hej

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-07-05 02:37

Ordet kunne ikke findes 100% korrekt

Her ses en liste med forslag til ordet:

» compound (82% match)
1. (sb) blanding; sammensætning; præparat (fx oil compounds); pasta (fx emery compound (smergelpasta) ); tilsatsmateriale (fx ferro alloys designate intermediate products constituting compounds to be added in the production of steel); masse (fx plastic compound); (afgrænset/indhegnet) område (fx a compound is a large open area enclosed by a fence, e.g. around a factory or within a prison); (kemi) forbindelse (fx sulphur compounds; elements may combine to form compounds); kemisk forbindelse; (gram.) sammensat ord; (flere bygninger etc.) bygningskompleks (fx prison compound);
¤ ~ of manganese manganforbindelse; ~ of sulphur svovlforbindelse; ~s derived from titanium dioxide titandioxidforbindelser; added ~s tilsatsmaterialer;

2. (vb) sammensætte; blande; (om problem) forværre (fx the problem is compounded by the fact that the disease has no known cause and that there is no known cure; but Iraq's problems have been compounded by the fall in oil prices; the financial crisis of the company is compounded by the fact that …); (opnå forlig) akkordere (fx compound with one's creditors); komme overens;

Deltager ikke mere, men følger med, til jeg ser pointene uddelt.
Det er jo en del af (c)konseptet på kandu, her er nemlig også mange der ikke klarer den lille sag,

Men jeg tror nu at, Guybrush83 has left the building

nåe jo jegerper, der findes masser af små gratis og gode pogrammer og sider der er oversat til virkelig mange sprog.
når ting ikke kan oversættes af eks. dig selv, kan man jo gætte at du selv er i tvivl om betydningen.
Jeg forstår da godt at du selv er 'hug' på systemet, men jeg forstår ikke din lyst til at overbevise andre.

Derfor nævnte jeg tidligere de der vidner, hvad de så end har været vidner til.

du kender dem, dde står altid 2 uden for din dør, og har en ret spøjs modstridende opfattelse af himmel og jord,
Mindst 2 må de være da de vist ikke helt stoler på sig selv, der står de så og påstår at gud ser alt.

Din iver for at overbevise andre om det fantastiske, som vi jo ikke forstår, og derfor går glip af en masse...
det er den der får mig til at tænke på disse vidner, og dem fatter jeg ikke, og ønsker heller ikke, det skulle da lige være for at analysere,
men heller ikke det gider jeg, jeg forbeholder mig nemlig retten til at være buhdist, hvis altså lige at jeg fik lyst til det.

hvis du nu havde din egen danske mening om systemet, men det virker jo kun på den trendy måde, forstået på den måde at ordene helst skal lyde
, som noget specielt, som om man virkelig har gennemført den store uddannelse inden for området. (nogen ville kalde det at tale over hovedet på godtfolk)...
fik forresten engang masser af hits til en hjemmeside gennem fastfreeway, men.
1. jeg ved hvem der kommer på siderne (ip-logging) det blev til 5-20 stykker om ugen, skulle være 300 i døgnet.
2. da jeg et ½års tid efter kikkede igen havde jeg ca. 40.000 unikke hits til gode.
3. jeg klagede og fik aldrig svar. ugen efter var systemet lukket.
4. fastfreeway er opstået igen , bare ikke mere som .dk men som .com og der virker min konto ikke, og jeg opretter den ikke igen.

Jeg kunne blive ved men det giver ingen mening.

P.s. min mormor ligger ikke i kælderen men på Gladsaxe, og nej det er for sent at få, hende til at læse biblen.
Jeg gav hende bare lidt afterlive i denne tråd

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 28-07-05 12:25

Hej alle,

Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke ville skrive i dette forum igen pga. de mange fordomsfulde kommentarer jeg stødte på.
Jeg synes dog lige jeg ville leve op til mit løfte om at give beviser på, at jeg personligt har modtaget betalinger.

Jeg har taget et par screenshots som kan ses her:

http://photobucket.com/albums/b174/Guybrush83/

Jeg håber for evt. interesserede, at de kan se igennem alt det vrøvl der er blevet sagt i denne tråd og give studiotraffic en ærlig chance.
Jeg kan ærligt sige, at indtil videre har studiotraffic levet fuldt op til de løfter de kommer med.

Studiotraffic virker!

Hej!

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 07-08-05 00:24

Aften fra Oscardino

Selv om julemanden siges at være fra Tyrkiet, prøvede jeg lige at tilmelde mig på en til lejligheden
oprettet grartis E-mail. Uanset hvor mange gange jeg prøvede var der hele tiden "fejl i min registrering" Altså de ville "KUN" have mit fulde navn, min fødelsdato, min addresse, mit Tlf nr.
Og Email addresse ! Heldigvis er vi nogle her på Kandu der kan gennemskue den slags fup.
Bare synd at Webmaster ikke skrider ind for disse ulovligheder. (Pyramide) I øvrigt kan jeg sige at blandt Spyware blasters dårlige sider er der 4 søster sider der er banned.
OG SÅ HAR VI STADIG IKKE SET EN INDBETALING FRA PANAMA TIL EN DANSK KONTO !
Låsby Svensen sagde engang, Så længe der er idioter til ,tjener jeg penge.
Ikke for at genere nogle, vi kan alle blive snydt.

MVH. Oscardino

Kommentar
Fra : lehrnarts

Dato : 23-08-05 15:58

I. The lack of proper contact information
Reputable companies do not conceal their real address, phone and fax
numbers. Scam companies do this, and so does also StudioTraffic. Their
address is not listed anywhere on their website. I have checked for
the owner of their domain name, and the result is most suspicious. The
domain has been registered for StudioTraffic by a company named "Whois
Privacy Protection Service, Inc". This is one of the anonymizer
services spammers and scammers use to avoid being traced by their
victims. A reputable company just does not have any reason to hide
their face.

II. Questionable ways of advertising
I have searched the Usenet archives and found out that in numerous
cases, StudioTraffic has been advertised by persons who are
suspiciously enthusiastic about the service - and who have been
spamming various Newsgroups with similar advertisements for other
"make money fast", "make money by surfing the Web", "get paid for
surveys" services. I have no doubt that they are professional spammers
who regularly advertise obscure scam companies, using anonymous and
easily replacable Yahoo and Hotmail e-mail accounts. A reputable
company does not use such means of advertising their services.

III. Sign-up fee
As a general rule: If a company demands a sign-up fee and similar
payments for granting you the privilege of working for them, then it's
scam time. I have had a look at the FAQs - and there is not the
slightest guarantee that you will ever earn notable amounts of money
after having signed up with them. Basically, they use many words to
say: 'You give us money, and after that there is a slight chance but
no whatsoever guarantee that you will earn any money. You can give us
more money, but that won't change anything except that your account
status will have a more fancy name'. Or, as they say in their FAQ:
"Are payouts guaranteed at Studiotraffic? - We cannot guarantee
earnings..."

IV. Discrepancy between claims and reality
I have found virtually thousands of sites, forum postings and Usenet
postings that enthusiastically praise StudioTraffic - allegedly by
users, but the word choice looks amazingly similar in many cases, down
to identical phrases. Many included magniloquent statements, along the
lines of the "phenomenal growth" of the service. But there are not
many postings of people who have actually earned noteworthy amounts,
although one should assume that the huge number of enthusiastic users
must be proud of their easy money and tell the world how much they
earned. Much advertising disguised as customer opinions, but very few
manifest cases of success - highly suspicious.

My conclusion: Be cautious. StudioTraffic demand money without
ensuring earnings, use questionable ways of advertising, and hide
their identitiy and location behind an anonymizing service. That is
not the behaviour of a respectable company. Even if they are
reputable, their behaviour disqualifies them. I advise against signing
up with them.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-08-05 08:08

Nemlig !

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 25-08-05 21:02

Hej igen!

Jeg vil lige fortælle, at studiotraffic nu har 235,237 medlemmer og bliver større og større. De har lige åbnet en dank bankkonto så man nu kan overføre penge til og fra programmet endnu hurtigere

Her er desuden et par links:
Det er er med en advokat, der udtaler at programmet er lovligt:

http://www.studiotraffic.org/forum/...ponzi#post12030

Studiotraffic har forresten lavet deres referal links om så hvis der er nogen, der har lyst til at prøve programmet skal i nu anvende dette link:
http://www.studiotraffic.com/index.php?refid=110457&username=Guybrush831

Kommentar
Fra : syvstenforever

Dato : 13-09-05 15:49

hej guybrush83

det der med at overføre penge til og fra hvordan gør man egentlig det ?

jeg har været inde og se på nogle af de firmaer (e-gold, intgold) men jeg syntes ikke jeg følte mig helt sikker.

der står også at min account inde ved studiotraffic kun er gyldig i 1 år hvad sker der der efter har jeg så mistet alt og skal starte forfra eller hvad ?

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 20-09-05 16:34

Hej syvsten!

Måden du sætter penge ind på studiotraffic er at oprette en konto ved studiopay. Det er gratis og her er linket:
http://www.studiopay.com/index.php?refid=6468

Du sætter så penge ind på din studipaykonto fra din danske bankkonto. Når der så står penge på studiopay kontoen er det nemt at opgradere sin studiotraffic konto. Husk at opgraderinger sker med tilbagevirkende kraft hele måneden. Eks. jeg surfer hele måneden med en konto på 10 $. Lige inden den 1. sætter jeg 1000$ ind og så bliver jeg betalt som om jeg har haft 1000 $ hele måneden.

Når du sætter penge ind på studiotraffic "holder" disse penge i et år. dvs. for hver 10$ man sætter ind får man 365% igen, hvis man trækker pengene ud hver måned.

jeg håber det var svar nok på dine spørgsmål.

Mvh.

Guybrush83

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 20-09-05 16:38

Jeg glemte helt at sige, hvis du så genopgraderer med penge du har tjent så holder disse genopgraderinger også i et år. Dvs. at hvis man genopgraderer en bestemt procentdel af sin indtjening så vil man reelt set ikke lige pludselig stå uden nogen penge på sin konto derinde.

Kommentar
Fra : nighthawk_junior

Dato : 24-11-05 23:54

http://www.autosurfmonitor.com ( et kig værd ) undersøg altid først.

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 08-06-06 18:38
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-06-06 19:36

Guybrush83 har sidst været logget ind: 18-01-2006
og det er jo et stykke tid siden.
Men en lille opfølgning ville da være interssant

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-06 08:46

Det er nok ikke så interessant mere da det ikke længere eksisterer

Her er lidt om andre der ligesom os IKKE tror på den slags

(og bare rolig - jeg tjener IKKE på linket )

http://www.studiotraffic.co.uk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-06 09:00

$20,000 or more reward for the arrest of founders of studiotraffic.

Kommentar
Fra : natmaden