/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
flerbrugerkalender
Fra : fleng
Vist : 641 gange
400 point
Dato : 06-06-05 19:10

Er der nogen som kender en kalender der kan køre på flere computere samtidig?
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-06-05 19:14

Hejsa

Outlook sammen med en PDA....

Ellers kan du køre en via en webmail

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 19:36
Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 06-06-05 21:52

Hvis du har en hjemmeside, så kan du anvende denn http://www.calendarix.com/

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 400 point
Dato : 06-06-05 21:55

Hej Fleng. Nu skriver du jo ikke om det skal være Web-baseret eller Intranetbaseret. I vort firma har vi et system der er Intranetbaseret. Vi kalder det vort Bookingsystem. Alle har en EDB-kalender der er ens, men samtidig en total oversigt over andres aftaler. Alle kan sende beskeder til hinanden og booke hinandens tid., og vi bruger det også til P2P-chat. Lyder det af noget?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 06-06-05 22:51

Hej Arne, du rammer lige plet med din beskrivelse af kalenderen. Kalenderen skal bruges på et fælleskontor for de frivillige foreninger her i byen. Det skal være sådan at alle de tilknyttede skal kunne se hvilke arrangementer der er planlagt i netværket.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-06-05 23:01

OK Fleng. Kontakt mig lige via MSN på hca@inet.dk.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 06-06-05 23:32

Fleng : Hvis der laves en hjemmeside for disse foreninger, og i bruger http://www.calendarix.com/ så kan alle se arrangementer - samtidigt med at det er muligt at lave 'skjulte' aftaler.
Du kan bl.a. se den 'in action' her http://www.funder-lysbro.dk/

Godkendelse af svar
Fra : fleng

Dato : 08-06-05 08:31

Tak for svaret arne.jakobsen.