/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
RuneScape Member
Fra : LoneS
Vist : 498 gange
52 point
Dato : 06-06-05 17:41

Hejsa
Håber i kan hjælpe mig og min søn.
Min søn vil så gerne være Member inde på RuneScape
men jeg kan sk. ikke finde ud af det
hvad man skal gøre
er der nogle af jer som kan være sød og fortælle mig det
er ikke nogle ørn til engelsk
håber i kan hjælpe mig

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 19:32

Du skal trykke på "Create Account"
Derefter vælger du et navn du vil kalde dig - hvis navnet er i brug får du mulighed for at vælge et andet.
Derefter skal du acceptere deres betingelser nederst på siden.
Når du har gjort det skal du vælge et password og gentage dette i de 2 felter (mindst 5 bogstaver eller tal)
Så er du/han klar til at spille.

Skriv brugernavn og password op så han ikke glemmer det.

God Fornøjelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 19:37

Når han har valgt hvor han vil spille kommer en advarsel for at spillet kan få adgang til din komputer.
Der er du nødt til at klikke Yes ellers kan han ikke spille, men det er et anerkendt spillested.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 06-06-05 20:00

Hej Refi
jeg ved godt hvordan man Create Accont
Inde på RuneScape er det for ikke medlemer og medlemer
og det er min søn vil så gerne være Medlem så kan han mere i spillet
og det er det jeg skal have hjælp til
for jeg kan ikke finde ud af hvordan man gør og hvor man skal sende penge og sådan

hilsen Lone

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 20:24

Okay

Så trykker du membershib - når siden kommer op trykker du subscribe now
Så skulle den gerne skrive denmark og du trykker videre.
Nu skal du bestemme hvordan du vil betale - visa eller anden metode (dankort kan ikke bruges her)
Det må du lige svare på først.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 06-06-05 21:38

Hej refi
og tak Hmm kan også se at der er mange muligeheder for at betale men jeg ejer ikke nogle af
dem
Hmm så bliver det sk. svært at få ham til at blive Member
Hilsen
Lone

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 21:43

Nej - du kan betale via bankoverførsel (PayPall), men det bestemmer du jo selv.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 06-06-05 21:44

Hej refi
og tak Hmm kan også se at der er mange muligeheder for at betale men jeg ejer ikke nogle af
dem
Hmm så bliver det sk. svært at få ham til at blive Member
Hilsen
Lone

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 06-06-05 22:05

Hej refi
nu har jeg fået email som jeg ikke fatter en noget af
Kan du forstå noget af det

The amount you need to send is: [USD] 7.95
The amount you need to send in your local currency: [DKK] 49.84
[Payment by check MUST be via Cashiers Check, Postal Order, or Money Order -- No personal checks can be accepted.]
For Service: Runescape
For Subscription Package: 1-Month Check or Money Order by Mail [$7.95]

As a reminder, the address to which you should send your payment is:

Internet Payment Solutions, Inc.
2020 Avon Ct., Suite 25
Charlottesville, VA 22902
U.S.A.

Please make sure you include your account name with your payment! Send one copy of the web page we instructed you to print out!

Thank you for allowing us to serve you!

PayByCash Customer Service

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 52 point
Dato : 06-06-05 22:25

Ja

Print siden ud (den de bad dig om at printe) og få din bank til at lave en check på beløbet i danske kroner 49.84 kr
Den sender du så til

Internet Payment Solutions, Inc.
2020 Avon Ct., Suite 25
Charlottesville, VA 22902
U.S.A.

sammen med det navn du bruger på siden (brugernavnet) ikke dit rigtige navn og siden du printede ud.

Når de har modtaget din check sender de garanteret en mail at nu kan du logge ind som member.

Men hvis du tager det hele med i banken ved de hvad der skal gøres - det er da muligt de har en nemmere måde at gøre det på f.eks via fax eller lign.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 07-06-05 19:20

Du skal have tusind tak for din hjælp

Hilsen Lone & Søn

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 07-06-05 19:21

Tak for svaret refi.
      Tusind tak refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-05 19:28

Selv tak