/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Piger.. Så gi den dog op (Vagina)!
Fra : Hansen4
Vist : 551 gange
200 point
Dato : 06-06-05 14:42

Ja hvad med om i gav den mere op til os stakkels fyre?
Er det magt misbrug?

Jeg siger ikke i skal kaste den i grams, men hvorfor skal den være så dyrebar?

Efter min teori er det jo dejligt at dyrke sex, så hvorfor skal der altid være følelser med i billedet før det er godt?

Enten er det godt at dyrke sex (At have et lem oppe i sig), eller også er det KUN tanken om sex der er godt hvis der SKAL vær følelser indblandet.

For en mand er det jo ALTID dejligt at få sig en skive fisse.

Så hvorfor er det ikke det for en pige?

Mit spørgmål kan nok kortes ned til dette:

Føles det ikke dejligt når en fyr er oppe i jer? Og hvorfor SKAL der så være følelser indblandet i det hvis det er dejligt?

Nu ved jeg jo godt at i groft set kan score hvem som helst på en desperat bytur, og derfor er selektive med jeres valg af partner.
Men prøv at se bort fra det i dette tilfælde.

Det her handler om det føles dejligt at dyrke sex, eller om det ikke er lige så fedt for jer som det er for en mand.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 14:44

Prøv www.scor.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-06-05 14:46

Ved du hvad den grundlæggende forskel er?

At kvinder tænker med hovedet.........det gør mænd sådan set også, deres sidder bare ikke for enden af halsen

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 14:48

Den slags piger du søger, findes skam også - bare led de rigtige steder.

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 14:50

dova--> Det vil s sige at det kun er i hovedet (Det for enden af halsen) at sex føles godt i for en kvinde?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-06-05 14:53

Hansen4>> forudsætningen for, at det føles godt forneden er, at det også føles godt foroven

Vaxen

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-06-05 14:54

Nu er sex mere og andet end " at have et lem oppe i sig", ihvertfald for kvinder og det er sgu nok der nogle mænd går galt i byen.
De fleste piger bryder sig ikke overvældende om, at få dyret kørt frem og tilbage i et par minutter. Det er faktisk RET kedeligt!!

Er det nu også så dejligt for ALLE mænd at "få sig en skive fisse"?

Undskyld mig, men jeg tror sgu ikke du er ret gammel, og med den attitude tvivler jeg på, at du kan score en rigtig Quinde

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 14:55

( måske forstår man godt at hansen IKKE får sex)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-06-05 14:59

Dit spørgsmål om der SKAL være følelser indblandet - kan der være andet?
Der er ingen der siger, at man absolut skal være forelsket i den fyr, man er i seng med, men der skal som minimum være sympati og tiltrækning... Spørgsmålet er så, hvad der skal til for en kvinde at tiltrækkes en mand... sandsynligvis andet, end hvad der skal til for en mand at tiltrækkes en kvinde....
Så følelser i den store forstand - nej.. men ihvertfald en smule tankevirksomhed

Vaxen

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 06-06-05 15:38

Jeg kan kun nikke anerkendende til besvarelserne! *tomu*

@Hansen4 ...
Jeg forstår reelt ikke indgangen til dit indlæg, selv om jeg har fattet helheden.

Gider du lige "oversætte"

Citat
Så gi den dog op (Vagina)!"

hvad med om i gav den mere op til os

Jeg har prøvet at bruge min fantasi, men de "billeder", jeg får frem, synes jeg ikke passer til resten af dit indlæg!

Umiddelbart tror jeg, at du enten er meget ung og / eller bare har lyst til at provokere.
Jeg nægter at tro, at mænd ikke ønsker at vide, hvorfor kvinder har et andet følelsesregister, men bare forventer, at vi (quinder) skal danse efter mandens her-og-nu-behov!

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 06-06-05 15:41

Er Hansen4 og Charlie8 tvillinger, eller er der flere?

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 06-06-05 15:44

classic26
De er sikker nr. 4 og 8 ud af en flok på 26!

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 16:27

Sannie-> At gi den op, vil sige at gi lidt fra sig. På "slangsprog".

Men der er ikke en eneste der indtil videre har fattet hvad jeg mener.
Hvis jeg nu havde formuleret det pænere så havde jeg måske fået nogle rigitge svar på mit spørgsmål.

Lad mig omformulere det:

Jeg har på fornemmelsen at det ikke er ligeså fedt for en kvinde at dyrke sex som for en mand.
For ellers ville i jo rende rundt som os og gøre det mere.

Det vil sige at der SKAL være følelser indblandet i det, før det føles godt?.

Men når nu vi mænd ALTID syntes det er godt må der jo være en kæmpe forskel på den fysiske fornemmelse det giver at dyrke sex for de 2 køn.

Er det måske fordi at i ikke slapper af pga. noget med opdragelse hvis der ikke er følelser indblandet? Eller er det bare så meget federe for e mand?

Jeg prøver bare at sætte mig ind i hvordan det er at dyrke sex for en kvinde.

Altså hvorfor skal det være så kompliceret?

Hvorfor kan i ikke bare tænke at det er dejligt at dyrke sex, uden alle mulige tanker med i billedet om følelser oa.

Det er altså spørgsmål og IKKE kritik af jer.

Eller er det bare fordi der er så mange der ikke kender deres egen krop så de ikke får det fulde udbytte af sex?

Hvorfor eksisterer ordsproget: En intellektuel er bare en person der har fundet noget mere spændende i livet end sex.?
Er det så kun ment for mænd?

Ja i kan jo ikke svare på om det er lige så godt for jer som for en mand, i og med i ikke har prøvet at være en mand.
Men det lader jo til at sex bare er bedre for en mand, når vi elsker det så meget mere end jer, og går meget længere fora t få noget.

Og det er jo ikke fordi vi tænker med det nederste hoved, men fordi vi er skabt sådan.

Det hænger sikkert sammen med at naturen ikke vil have at begge køn bare dyrker uhæmmet sex til alle sider, så man ikke ved hvem der er far og mor til alle de børn der ville være, og for at holde bestanden nede.
Og måske også at kvinder har så meget lettere ved at få sygdomme end en mand har i samme situation (Det går ind i en kvinde og går UD af en mand).

Så mit spørgmål er bare:

TROR i at sex er meget bedre for en mand?

Eller HVORFOR tror i så at i ikke agerer som vi gør med hensyn til sex.

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 16:30

Jeg mener jeg kunne slå alle tanker fra imens jeg stak den ind i en latex vagina, og det ville virkelig føles godt pga. føle-nerve fornemmelsen i penis.

Så det jeg leder efter er om det er lige så rart føle-nervemæssigt for en kvinde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 16:32

Citat
Jeg mener jeg kunne slå alle tanker fra imens jeg stak den ind i en latex vagina, og det ville virkelig føles godt pga. føle-nerve fornemmelsen i penis"

Jamen skulle du så ikke bare gøre det???

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 16:36

Jo de gør jeg også.
Men har du ikke et svar til mit spørgsmål?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 06-06-05 16:39

Som jeg sagde i starten - der er masser af kvinder der er ligeså sexhungrende som mænd.
At kvinden "tænker" mere end manden har nok noget med verdenssamfundets syn på moral at gøre.
Kvinden har jo altid skullet være den underdanige der blot gør som der bliver sagt.
Lysterne er sikkert de samme hos begge køn.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 16:39

Jeg er ikke kvinde, så jeg har ikke førstehåndsviden om dit spørgsmål, men har da mine forestillinger om hvad en kvinde føler i forbindelse med sex .

Har du overvejet at spørge en pige, når du en dag møder een, der vil dyrke sex med dig ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 16:42

Lad mig sige det på den måde. Jeg har aldrig dyrket sex med en en latex kvinde eller for den sags skyld en badering med lun havregrød, men jeg ved, at du kan aldrig har dyrket sex med en levende kvinde hvis du mener dette: "Jeg mener jeg kunne slå alle tanker fra imens jeg stak den ind i en latex vagina, og det ville virkelig føles godt pga. føle-nerve fornemmelsen i penis".

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 16:46

Jeg har en kæreste men vi har ikke været i seng sammen endnu. Og heller ikke med andre før.
Så hun kan jo ikke svare på det. Og det kan jeg så heller ikke. Derfor spørger jeg her.

Men jeg er vist gået galt i byen. Måske skulle jeg spørge i et forum hvor folk er lidt yngre, og mere åbne.

Og måske skulle jeg have formuleret det lidt pænere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 16:49

Det behøver du såmænd ikke....

Du skal blot læse ALLE svarene og ikke kun dem du selv mener kan bruges.

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 16:49

Og det er netop fordi hun lige vil være klar og alt muligt inden hun gider dyrke sex, at jeg spørger hvorfor det skal være så kompliceret.
Jeg kan slet ikke vente, og kan ikke rigtig komme igang.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 16:51

Tak skæbne, hansen, du får da ævlet godt løs.

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 16:53

refi:

Som jeg sagde i starten - der er masser af kvinder der er ligeså sexhungrende som mænd.
At kvinden "tænker" mere end manden har nok noget med verdenssamfundets syn på moral at gøre.
Kvinden har jo altid skullet være den underdanige der blot gør som der bliver sagt.
Lysterne er sikkert de samme hos begge køn.

Det havde jeg slet ikke set det indlæg. Det er nok der jeg i virkeligheden vil hen..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 16:54

Jamen kæreste Hansen4

Så er der jo en klokkeklar forklaring på det du tror. Når I har dyrket sex, du og din kæreste, så vil du sande at det formentlig ikke kan sammenlignes med dette latexuhyre du omtaler.

Men havde du skrevet hvor gammel du er og din sexerfaring i dit første indlæg, er jeg sikker på at du havde fået en hel anden respons.

Go fornøjelse med kæresten. Det er en ny og vidunderlig verden du skal til at opleve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 16:56

Hvor gamle er i egentlig ?

Det behøver du jo ikke at svare på hvis du ikke vil - men det ville hjælpe på rådene.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-06-05 16:56

Som du selv skriver, er det jo umuligt, at vide hvordan mænd føler det at have sex, da jeg jo selv er kvinde - men ikke desto mindre....

Jeg har svært ved at forestille mig, at den fysiske følelse er forskellig. Hvis man udelukker alt andet, er den fysiske tilfredstillelse meget lig hinanden, går jeg ud fra. (bortset fra, at kvindens orgasme "opfører" sig lidt anderledes end mandens, idet hun sagtens kan få mange orgasmer i samme samleje). Og kvinder tiltrækkes i allerhøjeste grad også af den fysiske del af samlejet - det er jo det, der gør det fedt!!

Men, som jeg sagde tidligere - vi kvinder har hovedet lidt med. Måske ikke så meget under selve samlejet, men i udvælgelsen af partneren. Desuden har vi nok også behov for, at der er en god stemning mellem os og manden.

Og som andre skriver, er vi kvinder sandsynligvis en smule "kulturelt skadede" da det jo som bekendt ikke altid har været "lovligt" for kvinder at have disse "dyriske" og primitive følelser og behov. Dette gør, at ikke alder kvinder kan give los i sengen og opnå den optimale fysiske nydelse.

Vaxen

Kommentar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 16:58

Vi er 15 begge to.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 16:58

Tillad mig refi at korrigere dig. Du skrev: "At kvinden "tænker" mere end manden har nok noget med verdenssamfundets syn på moral at gøre."

Der burde nok retteligt have stået: "......mandens syn på moral at gøre" LOOL

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-06-05 17:02

Hmm... Og så bliver jeg da nødt til at kommentere lidt videre.... Det er ret specielt at gå i seng med en kæreste for første gang, når man er en pige.
Det er ligesom om, man går fra en tilstand til en anden - og denne er nogengange forbundet med smerte, nogengange ikke. Man ved det ikke, før man er der. Det føles lidt som om, man begiver sig ud på en ukendt vej og ikke ved, hvad den indebærer. Du skal tænke på, at en dreng har haft kontakt med sin penis før, han har samleje første gang - en pige har højst sandsynligt aldrig haft noget i sin skede og har ingen fornemmelse af følelsen....
Pres nu endelig ikke din kæreste... Hun skal være helt klar for at I begge kan have det fornøjeligt med jeres første oplevelse....

Vaxen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 17:05

Er det ikke det samme

Hvis I "kun" er 15 er der ingen grund til at have travlt - det kommer automatisk når I begge har lyst - og det bliver det ikke ringere af.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-06-05 17:11

Hansen: er det ikke lidt underligt, at du spørger til hvordan det er for en kvinde at kneppe, når du ikke ved hvordan det er for en mand? Hva med at prøve det først? Og rent nerve-følelsesmæssigt tror jeg da ikke der er den store forskel, med mindre pigerne lider af det vi hos mig kalder "slid i fissen".

Ellers har du ret Hansen, de fleste drenge/mænd/fyre/homeboys kan li´ at få sig "en skive fisse", især hvis den er stram og frisk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 17:11

Nååå jo refi.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 17:18

Nå så faldt tonen lige til det lavest mulige. Men ok..... nicket taget i betragtning kan det vel ikke undre nogen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-06-05 17:20

Man er nødt til at følge med ungdommen Klumme. Sådan er det!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 17:30

epidedymittis

Man er.... Tjaeee hvis du mener, at man følger med ungdommen ved at blive vulgær og klam, så følg du bare med. Jeg dropper ud af dette.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-06-05 17:47

Herregud, hvor er I unge...
Er du glad for dig kæreste??
For så er det nok vigtigt, at du venter med sex med hende, til hun selv ønsker det, -meget! Ellers mister du hende!
En dreng på 15 år har meget større sexbehov end en pige på 15.
En pige på 15 har meget større behov for nærhed end en dreng på 15.

Hvis du vil have sex med din kæreste -engang-, så må du lære at dække hendes behov for nærhed, -både fysisk (nusse, kæle, kysse uden at presse på med sex) og også psykisk nærhed (snakke, prøve på at forstå hende, prøve på at forklare, hvad DU tænker og føler, lære hinanden at kende).

Når, -og hvis- I begynder at have sex, så er det stadig vigtigt, at du fortsætter med at dække hendes behov for nærhed..

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 06-06-05 20:15

Det ville da også hurtigt blive kedligt,hvis man bare altid fik sin vilje.....

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4

Dato : 06-06-05 21:45

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 21:48

Selv tak