/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch maxi
Fra : hatchi
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 06-06-05 14:31

Hvordan kan det være at min forlygte kun lyser hvis jeg giver den hel vildt meget gas? Og hvordan reporerer jeg det?

Hvor kan man købe krom maling som kan klare udendørs vejr? Helst til under 80 kr.

Der er 3 kontakter på en dims på mit styr. En af dem er til at slukke med og en anden regner jeg med er langt/kort lys.
Den runde knap oven på dimsen, hvad er den til?

Hvor kan man købe en kædeskærm til puch? Thansen har den ikke og heller ikke div. internetbutikker jeg har kigget i.

Kommentar
Fra : hatchi

Dato : 06-06-05 14:34

Den kliker osse fra styret af (tror jeg) når man køre stærk. vorfor gør den det?

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 22-07-06 16:36

Når den først begynder at lyse ordentilgt på din puch når du giver den meget gas tyder på at du trænger til at få skiftet Tændspole, du skriver ikke hvilken model du har så kædeskærmen kan jeg ikke hjælpe med. den runde knap for oven er til hornet.
Thansen, har vist noget krom maling på spray, men det kan vist ikke tåle regn.