/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Whenever...
Fra : Nik_
Vist : 512 gange
30 point
Dato : 06-06-05 14:03

Nogen der kan finde teksten og hvem der har lavet/synger den?

"Whenever i'm lonely, whenever i feel good I Close My Eyes And Think Of You"

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-06-05 14:22

Den kommer fra "Den eneste ene" Kig eventuelt på www.CDON.com og find tracklisten der

Vaxen

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 40 point
Dato : 06-06-05 14:49

Sangen stammer ganske rigtigt fra filmen/musicalen "Den eneste ene", hedder "Close my eyes and think of you", bliver sunget af Daniel & Shirley, mens tekst & musik er lavet af Jesper Winge Leisner.

Teksten kan jeg desværre ikke finde, men den skulle være lige til at lytte af....

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 06-06-05 14:50

Okay kan se den er på soundtracket fra filmen, for den er ikke på soundtracket fra musicalen.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 06-06-05 14:51

Altså på engelsk;)

Godkendelse af svar
Fra : Nik_