/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
AQUA KUREN
Fra : Miranda24
Vist : 591 gange
30 point
Dato : 05-06-05 18:03

Hej...
Har været lidt på Internettet, og har set en side med aqua kuren.Ville lige spørge har nogen erfaringer med denne kuren? Hvis ja. Er den god?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-06-05 18:25

Nej, den er ikke god.
Du er da bare helt besat af det slankeri

Men aquakuren dur heller ikke. Det er for meget vand.

Det er usundt at drikke for lidt vand, og lige så meget usundt at drikke for meget.
Omkring 2 liter væske om dagen er passende.

mvh dova

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 05-06-05 20:19

miranda
uanset hvilken slankekur du går på så virker den kun midlertidig, fordi når du er kommet ned på din vægt som du ønsker og begynder at spise normalt igen som du gjorde inden du starede vi du hurtigt blev fed igen og skal på en ny kur.
det eneste som hjælper er KOSTOMLÆGNING og MOTION ca. 30 min om dagen.

mvh
jan

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 05-06-05 20:34

jeg har ingen planer om at spise somjg gjorde før, jeg vil ændre spisnig når jeg er nået til min vægt, og passe på hvormeget jeg spiser g hvadjeg spiser.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-06-05 20:57

Hvorfor vil du først ændre din kost når du HAR nået din vægt??????????????????????

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 05-06-05 21:07

miranda

så ændre din kost idag og lad kiloene rasle af dig, og dermed har du jo nok gjort det som jeg mener er sundest og bedst for din krop.

held og slank

jan

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 05-06-05 21:49

Miranda, det dur ikke det der med at tabe dig hurtigt og så ændre kosten bagefter.
For hvis du taber dig lynhurtigt, er det meste væske, og for det andet, sænker din krop automatisk forbrændingen, og så tager du endnu mere på bagefter.
der er kun en fornuftig vej, og det er kostændring her og nu og så motion.

mvh dova

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-06-05 21:18

spis mindst 6 gange om dagen og i mindre portioner. Dertil lægges en god gang motion, og så skal motiveringen også være der, for ellers er det spild af kræfter.

Godkendelse af svar
Fra : Miranda24

Dato : 15-06-05 19:31

Tak for svaret dova.