/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch ms 50 - motor - fælge
Fra : 127tage
Vist : 1154 gange
100 point
Dato : 05-06-05 18:02

hejsa... kan man godt tage en monza 2-g motor og sætte på en puch monza ms 50 ?

og så vil jeg også lige høre om fælgene fra en monza kan de passe på en ms ?

mvh

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 05-06-05 18:09

Næsten alt kan lade sig gøre, hvis man er lidt fiks på fingrene. Det bedste råd jeg kan give dig er nok; blot at gøre forsøget. Er der noget der så viser sig ikke at passe helt, er det en individuel vurdering om det kan nytte at prøve en tilpasning ;)
Vh Tomozy170758

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 05-06-05 18:32

ja det jo lige det... med jeg gad godt vide om det kunne lade sig gøre inde jeg begyndte at skille det hele af...

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 05-06-05 19:19

Så må du jo vente til nogen der har prøvet det, ser dit spørgsmål og svarer dig. Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt ;)
Vh Tomozy170758

Accepteret svar
Fra : per9053

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-05 22:27

Hej!
Du kan sagtens sætte en 2g. minza motor på en ms 50. (den passer lige over på).
Så det skulle der ikke være noget problem i. Ang. hjulene er det lidt anderledes. da' ms'er
er lavet med 2 forskellige modeler hjul.(lille eller stor nav.) Det afhænger af alderen
et andet problem med hjulene er at din ms. er (sansynligvis). født med 19" hjul.
Og monza køre med 17". Så tror det vil se lidt underligt ud.
Held og lykke med projektet.
Mvh Per

Godkendelse af svar
Fra : 127tage

Dato : 07-06-05 23:04

Tak for svaret per9053.
            det var super