/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billige klinker i 30x60
Fra : yesboss
Vist : 1577 gange
50 point
Dato : 05-06-05 13:59

Halløjsovs!

Hvor finder man de billigste klinker, indland/udland, nettet/byggemarkeder. Det skal være i målene 30x60!!
Har prøvet de gengse byggemarkeder!

yesboss

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 15:15

Lav en Googlesøgning på Klinker, der kommer en del netbutikker og firmaer frem.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 05-06-05 15:34

Der har jeg selvfølgelig været, det var mere for ikke at skulle alle 630.000 sider igennem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 15:42

Ja ja, men hvis du søger på "Klinker private" og sider fra Danmark får du kun 2150 med de vigtigste først, bl.a. et Jubii-link og flere netbutikker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-05 16:41

Søg på byggemarkeder i Tyskland - De koster kun ca. ½ gange prisen i Danmark.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-07-05 10:00

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne