/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
personlig træner/vægttræningsophold
Fra : paparazzi
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 05-06-05 00:22

Er der nogen der har erfaring med steder i DK eller udlandet hvor der bliver afholdt seriøse vægttrænings/kostophold?
Jeg vejer pt. ca. 61 kg. 179 cm og har ingen intentioner om at blive Arnold, men vil gerne give den en skalle med min vægttræning og kosten. Jeg mangler nogen bedre værktøjer og nok et spark i røven. Jeg træner p.t 2x om ugen, men har 24t adgang til vægtcenter og kunne træne meget mere. Problemet er nok også lidt at jeg ikke gider at sidde og hive i vægtene alene.

Jeg overvejer enten et ophold her i sommerferien eller en personlig træner for en periode.
Min fordom er at det ikke rigtig har slået igennem med Pers. træner herhjemme og at de (trænerne) ikke er proffe nok. Eller hvad? Har I nogen erfaringer med en personlige træner ?

M.h.t. et ophold hvad er jeres erfaringer der? Har hørt lidt om La Santa Sport.. Så kunne man jo også få noget kulør på kroppen

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 05-06-05 13:40

Jeg arbejder selv i et fitness center. Og ja jeg indrømme gerne at en personlig træner uddannelse kan man tage på 2½ måned, og at det er meget nemt at bestå.

Men imellem dem er der nogle dygtige trænere. I SATS hvor jeg arbejder var der en der havde vundet Mr. Fitness og var de andre gange kommet på 2 og 3 pladsen osv.

Så han var virkelig dygtig. Han ville kun have "kunder" der var dybt seriøse og overholdte deres program. Han lignede selv noget der var taget ud af film (Hans krop).

Han er der desværre ikke længere. Men hvis man bare spørger sig lidt for så er der altså nogle rigtige proffer imellem.

Der er en profil af ham her:

http://www.nutramino.dk/teamnutramino.asp

Ellers så søg på google under Mr. Fitness og skriv en mail til de forskellige trænere. De er rigtig gode. De laver jo ikke andet i dres liv.
Jeg kan desværre ikke give dig hans nr. men kontakt ham eller en anden selv via mail. Så ved de også at du er seriøs med det.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 05-06-05 13:43

La Santa er et hyggeligt sted og man får trænet meget og lærer en masse andre at kende der også træner meget.
Men hvis man ikke kan tage sig selv i nakken uden hjælp fra andre, så bliver det svært.
Dem der er rigtig veltrænet har træning som deres livs passion. Ellers bliver det en hård kamp.

Det er blot min personlige erfaring og holdning.

Men held og lykke med et hele.